نت خبر

گزیده ای از اخبار مهم اینترنتی

نت خبر

گزیده ای از اخبار مهم اینترنتی

در این سایت از برخی از خبرهای مهم در زمینه های گوناگون آگاه خواهید شد.

آخرین نظرات

۵ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

چگونه یک کتاب صوتی بسازیم؟

شنبه, ۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۵ ق.ظ


یکی از رایج ترین سوالاتی که در شبکه های اجتماعی با ما مواجه می شود این است که چگونه یک کتاب صوتی تولید کنیم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم پستی کوتاه در مورد تولید کتاب صوتی زهرا شیراحمدی بنویسیم. اگر تا به حال به کتاب صوتی گوش نکرده اید، "آیا گوش دادن به کتاب صوتی تقلب است؟" توصیه می کنیم پست را بررسی کنید. اصابت

بی دلیل نیست که ما در عصر پادکست ها و کتاب های صوتی زندگی می کنیم. آمار دقیقی از وضعیت ایران نداریم. با این حال، در آمریکا، کتاب های صوتی در سال 2016 بیشترین رشد را در سه ژانر داشتند: کتاب های چاپی، کتاب های الکترونیکی و کتاب های صوتی. تنها در سال 2016، 77 میلیون نفر در ایالات متحده به کتاب های صوتی گوش دادند و اکثر کاربران کتاب های صوتی به بیش از 15 کتاب در سال گوش دادند. از سال 2008، بازار کتاب های صوتی در ایالات متحده با نرخ متوسط ​​سالانه 30 درصد رشد کرده است، چهار برابر نرخ رشد سالانه کتاب های الکترونیکی.

شخصیت عجیبی نیست می‌توانید هنگام پیاده‌روی، رانندگی، سوار شدن به مترو، اتوبوس، تاکسی، آشپزی، انجام کارهای خانه یا حتی در محل کار به کتاب‌های صوتی گوش دهید.

در حال حاضر با وجود اینکه چنین تغییری در سبک خواندن ایجاد شده است، این سوال که چگونه کتاب های صوتی بسازیم نیز معنادار می شود. در این یادداشت سعی می کنیم به این سوال که چگونه کتاب صوتی بسازیم پاسخ دهیم.

کتاب های صوتی از کجا می آیند؟

گاهی اوقات کاربران از ما می پرسند که آیا برای کتاب های صوتی به اسپیکر نیاز دارید؟ و پاسخ ما این است که ما کتاب های صوتی طاقچه ای تولید نمی کنیم. پس کتاب های صوتی اپلیکیشن طاقچه از کجا می آیند؟

طاقچه با ناشران کتاب صوتی و ناشران کتاب الکترونیکی همکاری می کند. ناشران کتاب صوتی با ناشران کتاب و گاهی با نویسندگان کتاب همکاری می کنند تا در ازای دریافت حق چاپ، کتاب را به صورت صوتی منتشر کنند. ناشران کتاب های صوتی اغلب از بلندگوهای حرفه ای استفاده می کنند و موسیقی را برای قسمت های مختلف کتاب اضافه می کنند. مثل یک برنامه رادیویی است. توصیه می کنیم برای همکاری در زمینه انتشار کتاب های صوتی با ناشران صوتی تماس بگیرید.

چگونه یک کتاب صوتی بسازیم؟

طبق قانون کپی رایت، حداکثر 10 درصد از محتوای یک کتاب را می توان بدون پرداخت حق امتیاز منتشر کرد. بنابراین، اگر شما ناشر یا نویسنده کتاب نیستید، ابتدا باید به قوانین کپی رایت احترام بگذارید و با ناشر هماهنگ کنید.

قدم بعدی انتخاب کتاب مناسب است.

چه کتاب هایی برای تولید کتاب صوتی مناسب نیستند؟

با وجود جذابیت کتاب های صوتی، برخی از کتاب ها انتخاب خوبی برای گوش دادن نیستند. این کتابها عبارتند از:

کتاب های مرجع

تمرکز کتاب ها بر جمع آوری منابع است

تابلوها و نقشه های داخلی

هر کتاب مصور

کتاب های آشپزی

راهنمای سفر

بهترین گزینه برای تولید کتاب صوتی چیست؟

برعکس، برخی از کتاب ها انتخاب های خوبی برای تولید کتاب های صوتی هستند. مانند:

کتاب های موفقیت و خودیاری

کتابهای زندگینامه و تاریخی

کتاب هایی در ژانر ترسناک و معمایی

کتاب هایی در ژانر فانتزی و علمی تخیلی

کتاب سلامت و تناسب اندام

کتاب های عاشقانه

کتاب های کسب و کار

سری کتاب های صوتی

کتاب های الکترونیکی با فرمت های epub، MOBI، PDF و ... منتشر می شوند. به دلیل فرمت، کتاب های صوتی نیز در قالب های مختلف تولید می شوند. فرمت هایی مانند WAV، M4B، MP3، AIFF و غیره بهتر است تفاوت های هر یک از این قالب ها را مطالعه کنید.

برای شروع به چه منابعی نیاز است و هزینه تولید کتاب صوتی چقدر است؟

برای به دست آوردن کیفیت مناسب کتاب صوتی خود، بهتر است از تجهیزات مناسب برای این کار استفاده کنید. مهمترین تجهیزات برای این کار که بخش زیادی از هزینه تولید کتاب صوتی را شامل می شود عبارتند از:

میکروفون خوب

مهمترین چیز خرید میکروفونی است که حداکثر صدا را ضبط کند. دو نوع میکروفون در بازار وجود دارد. میکروفون دینامیک و خازنی میکروفون های دینامیک برای کارهایی مانند آواز خواندن و میکروفون های خازنی برای کارهایی مانند ضبط صداهای ملایم استفاده می شوند. بنابراین اگر می خواهید میکروفون با حساسیت بیشتری به صدا پاسخ دهد از میکروفون خازنی استفاده کنید.قیمت میکروفون خازنی از حدود 2 میلیون تومان شروع می شود.

صفحه نمایش پاپ آپ

پاپ اسکرین یا پاپ فیلتر یک دستگاه کاهش نویز است که در جلوی میکروفون نصب می شود. قیمت فیلتر پاپ از 200 تا 350 هزار تن متغیر است.

نرم افزار GarageBand یا Audacity برای تبدیل کتاب به کتاب صوتی

این برنامه ها برای تغییر صدای قابل نصب روی کامپیوتر استفاده می شوند.

استودیو

اگر توانایی خرید تجهیزات را دارید و برای ارائه کتاب های صوتی در خانه برنامه ریزی می کنید، باید مکانی آرام و با ثبات را انتخاب کنید. اما می توانید به جای همه اینها یک استودیوی ضبط اجاره کنید. مزیت این کار این است که می توانید در محیط حرفه ای تری کار کنید. البته آنچه مهم است این است که اکثر استودیوهای ضبط موسیقی در ضبط موسیقی تخصص دارند و تجهیزاتی برای آن دارند. قبل از اینکه اجاره کنید، مطمئن شوید که استودیوی مناسب برای کار شما است. استودیوها معمولاً ساعتی اجاره می شوند و هزینه آنها بستگی به شرایط روز دارد و نمی توانیم مبلغ مشخصی برای آن بدهیم.

هنگام مطالعه کتاب صوتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

اولین قدم برای خواندن کتاب صوتی داشتن صدای خوب است. سخن نیک یک نعمت الهی است. اما گفتن 8 تا 9 هزار کلمه در ساعت، صرف نظر از نوع صدا، کار ساده ای نیست. البته استرس زیادی روی تارهای صوتی وارد می شود. مانند هر مهارتی، این مهارت نیز باید از طریق تجربیات خاص توسعه یابد. قبل از شروع ضبط کتاب های صوتی، موارد زیر را انجام دهید:

چیپس سیب زمینی بخورید این کار لب های شما را برای مدت طولانی هیدراته نگه می دارد.

از بالم لب استفاده کنید.

یک فنجان آب گرم در دسترس داشته باشید.

بسته به حجم کتاب، فرآیند تولید ممکن است چند روز یا چند هفته طول بکشد. بهتر است کتاب را با توجه به سرعت خود تقسیم کنید و هر بخش را در یک جلسه بخوانید. اما اگر به دلایلی نتوانستید هر قسمت را کامل کنید، قبل از شروع قسمت دوم به دقت به قسمت قبلی گوش دهید و نوع صدای خود و حالت خود را در قسمت اول تکرار کنید. در غیر این صورت شنونده به هر دو قسمت متن توجه خواهد کرد.

بهتر است هر روز در ساعت معینی ضبط کنید. صدای بهترین گوینده زن در ساعات مختلف روز متفاوت است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۰۲ ، ۱۰:۵۵
مدیر سایت

بهترین پرینترهای خانگی ارزان قیمت 2023

يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۲ ق.ظ

بهترین چاپگرهای خانگی 2022

انتخاب یک چاپگر خانگی عالی ممکن است در ابتدا ساده به نظر برسد. اما پس از مواجهه با بسیاری از مدل های موجود در بازار، گزینه ها ممکن است کمی گیج کننده باشند. آنچه مهم است اندازه و نوع چاپگر خانگی شماست. اگر قصد دارید یک کسب و کار خانوادگی یا خانگی با نیازهای مختلف راه اندازی کنید، باید بهترین چاپگر خانگی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

آیا نیاز به کپی و اسکن دارید؟ آیا می خواهید از طریق Wi-Fi به دستگاه خود متصل شوید؟ و بسیاری از سوالات دیگر که باید قبل از خرید چاپگر خانگی به آنها پاسخ دهید. در ادامه بهترین چاپگرهای خانگی 2022 را معرفی کرده ایم تا به شما در داشتن یک انتخاب مناسب و کاربردی کمک کنیم. پس با ما همراه باشید

بهترین چاپگر سه کاره خانگی

هنگام انتخاب بین بهترین چاپگرهای خانگی موجود در بازار، به دنبال خرید چاپگری هستید که به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا نیازهای مختلف اعضای خانواده را برآورده کند. خانواده شما ممکن است نیاز به فتوکپی اسناد برای امضا، اسکن عکس های قدیمی و چاپ مقادیر زیادی نامه و عکس یا گزارش داشته باشند. داشتن یک دستگاه اسکنر قدرتمند برای اطمینان از کیفیت نسخه دیجیتال چاپ شده بسیار مهم است. همچنین استفاده از دستگاه کپی برای کاهش هزینه های چاپ یکی از نقاط قوت پرینترهای چندکاره است. در زیر نمونه هایی از این چاپگرها را ارائه کرده ایم.

چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M26nw

چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M26nw

پرینتر لیزری اچ پی سیاه و سفید

چاپگر لیزری سه کاره M26NW بهترین چاپگر خانگی از برند HP است که به شما امکان چاپ، کپی و اسکن حرفه ای و مطمئن را می دهد. با سرعت چاپ 19 صفحه در دقیقه و وضوح عالی 600 x 600 dpi، این چاپگر فشرده می تواند چاپگر مناسبی برای نیازهای شما باشد.

تهیه کپی دیجیتال از عکس ها و اسناد شخصی شما با رزولوشن 1200*1200 نقطه در اینچ یکی از ویژگی های قدرتمند این اسکنر است. از آنجایی که Wi-Fi گنجانده شده است، می توانید سفارشات کتبی را از طریق تلفن های هوشمند و تبلت ارسال کنید. با وجود قابلیت خاموش و روشن شدن خودکار و بهره مندی از ظرفیت بالای کارتریج، از نظر مصرف برق بسیار خوب عمل می کند.

پرینتر لیزری چندکاره Canon i-Sensys MF3010

چاپگر لیزری چندکاره Canon i-Sensys MF3010

پرینتر لیزری چندکاره Canon i-Sensys MF3010

چاپگرهای لیزری فشرده Canon با خروجی سیاه و سفید به شما امکان چاپ، کپی و اسکن سریع و آسان را می دهند. این یک چاپگر مناسب برای مصارف خانگی، آسان و راحت برای استفاده است. طراحی مدرن این چاپگر آن را به یک دستگاه قابل حمل جمع و جور و در عین حال هوشمند تبدیل کرده است.

چاپ خوب اسناد و مدارک چاپی و همچنین قابلیت اسکن رنگی و کیفیتی با سرعت 18 صفحه در دقیقه از دیگر نقاط قوت این دستگاه است. صفحه نمایش ساده و ساده این دستگاه به شما امکان می دهد در حالت نشسته به عملکردهای مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. این محصولات برای کاربران خانگی که بیشتر از چاپگرها می خواهند و به دنبال صرفه جویی در زمان، هزینه و فضا هستند ایده آل هستند.

چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M26a

چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M26a

پرینتر لیزری اچ پی سیاه و سفید

با انتخاب پرینتر HP MFP M26a یک چاپگر لیزری عالی برای منزل خود خواهید داشت. در این مدل بهترین کیفیت را با وضوح 600*600 dpi برای چاپ و 1200 x 1200 dpi برای اسکن اسناد مشاهده خواهید کرد.

سرعت این چاپگر لیزری بسیار بالاست و به شما امکان چاپ و اسکن سیاه و سفید اسناد را تا 18 صفحه در دقیقه می دهد. عملکرد ماهانه این چاپگر بسیار خوب است و 5000 صفحه A4 در ماه دارد. راه اندازی، راه اندازی و اتصال این چاپگر لیزری به دستگاه های دیگر نیز بسیار ساده است. کافی است درایور ارائه شده را روی کامپیوتر خود نصب کنید و پس از اتصال با کابل USB، از کار با یکی از بهترین چاپگرهای خانگی موجود در بازار لذت ببرید.

چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M130NW

چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M130NW

پرینتر لیزری اچ پی سیاه و سفید

چاپگر HP LaserJet Pro MFP M130NW یک چاپگر سیاه و سفید سه کاره با عملکردهای چاپ، اسکن و کپی است. این چاپگر کوچک گزینه ای ایده آل برای فضای فشرده و محدود منزل شما است و علاوه بر سرعت بالای ۲۲ صفحه در دقیقه، کیفیت چاپ بسیار خوبی نیز دارد.

وجود اسکنر رنگی در این دستگاه به شما این امکان را می دهد که از عکس ها و اسناد خود نسخه دیجیتالی با وضوح 600 dpi و رنگی بسازید. این پرینتر لیزری مجهز به اتصال وای فای و اترنت است که به شما امکان دسترسی آسان به داده های خود را در شبکه می دهد. پشتیبانی این چاپگر از سیستم های iOS، AirPrint و CloudPrint از دیگر مواردی است که این دستگاه را در لیست بهترین چاپگرهای خانگی سال 2022 قرار داده است.

بهترین چاپگرهای خانگی ارزان و کوچک

چاپگرهای مدرن نه تنها از همیشه توانمندتر هستند، بلکه فضای بسیار کمتری را در فضای زندگی شما اشغال می کنند. اگر نیاز روزانه شما به چاپ شامل کپی های فیزیکی از مدارک کاری و شخصی است یا برای کارهای مدرسه فرزندانتان به چاپگر نیاز دارید، نیازی نیست به دنبال تجهیزات حجیم و گران قیمت باشید. بر اساس فناوری های مورد استفاده در چاپگرهای مدرن، می توانید ظریف ترین و کوچک ترین چاپگرهای مورد نیاز خود را در حالت تک کاره یا چند کاره پیدا کنید. در ادامه چند مدل از بهترین چاپگرهای خانگی را ارائه کرده ایم.

پرینتر لیزری اچ پی مدل HP Laserjet Pro M12a

پرینتر لیزری اچ پی مدل HP LaserJet Pro M12a

پرینتر لیزری اچ پی مدل HP LaserJet Pro M12a

چاپگر HP LaserJet Pro M12a یکی از بهترین چاپگرهای خانگی است که نه تنها به فضای کمی نیاز دارد، بلکه برای کاربرانی که نیاز به چاپ سریع و مکرر اسناد کوچک دارند، بسیار مناسب است. این چاپگر از انواع کابل ها، اترنت، اتصال Wi-Fi و AirPrint برای سیستم عامل iOS پشتیبانی می کند.

چاپگر M12a با فناوری روشن و خاموش کردن خودکار همیشه آماده چاپ است. این ویژگی در واقع گرم شدن سریع دستگاه را برجسته کرده و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. کیفیت چاپ این مدل پرینتر با وضوح 600*600 dpi بسیار رضایت بخش بوده و اسناد متنی را با وضوح عالی و سرعت 18 صفحه در دقیقه چاپ می کند. این ویژگی ها در کنار ابعاد جمع و جور ۲۲۸×۴۱۰×۳۴۹ میلی متر، شاید برای تبدیل این دستگاه به یکی از کاربردی ترین و بهترین چاپگرهای خانگی کافی باشد.

 

مراجعه به مرجع: https://avafarhang.com/best-home-printers/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۰۲ ، ۱۱:۰۲
مدیر سایت

متن آهنگ دوست دارم ولی با ترس و پنهانی راغب

دوست دارم… دوست دارم… ولی با ترس و پنهانی!♫!
که پنهان کردن یک عشق؛ یعنی اوجِ ویرانی !♫!
دوست دارم! دوست دارم!♫!
دوست دارم! دوست دارم! ولی با ترس و پنهانی!♫!
دلم رنج عجیبی می برد از دوریت؛ اما نجابت می کند !♫!
مانند بانوهای ایرانی!♫!
دوست دارم! دوست دارم!♫!
دوست دارم! دوست دارم! ولی با ترس و پنهانی!♫!
دوست دارم؛ غمِ این جمله را دیدی؟ !♫!

https://musicdel.ir/single-tracks/153394/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مهر ۰۲ ، ۰۸:۳۷
مدیر سایت

 

در این رفت و آمد، امکان استفاده از روشهای پرداخت نوین نیز مانند درگاه پرداخت در اینستاگرام و درگاه پرداخت در سایت وجود دارد، که باعث افزایش فروش کسب و کار شما خواهد شد. روش آخری که در بخش روشهای غیر رایگان افزایش فالوور Instagram قرار میگیرد و البته بههیچوجه نیز توصیه نمیشود، این است که برای مسابقاتی که برخی از پیجها و شرکتها برگزار میکنند، اسپانسر شوید و هزینهای را بابت اسپانسر شدنتان پرداخت کنید تا پیج شما، به لیستی که شرکتکنندگان باید فالو کنند اضافه شود. برخی از پیجها هستند که مسابقاتی با جوایز بزرگی مثل ماشین را برگزار میکنند و از برخی از پیجها میخواهند تا به عنوان اسپانسر، مبلغی (مثلاً ۳۰ میلیون تومان) را پرداخت کنند و در لیست فالووینگ یک پیج قرار بگیرند. در واقع یادگیری ماشین روی اقدامات شما در اینستاگرام تمرکز میکند و تلاش میکند که بفهمد شما برای کدام پیجها و کدام مدلهای محتوایی لایک و کامنت میگذارید یا کدام مدل محتواها را با دوستان خودتان به اشتراک میگذارید. اگر در ربات اینستاگرام اکانت خودتان را فعال کنید، دست به کار میشود و به جای شما به همهی صفحهها سرک میکشد و لایک میکند، برای مخاطبان طبق خواستهی شما دایرکت میفرستد و اصولن به شکلی مستمر و مدون و بر اساس سلیقه و خواستِ شما، در اینستاگرام فعالیت میکند. موضوع پرچالش از اساس به معنای موضوعی است که مخاطب شما را وادار به واکنش میکند. یکی از محبوبترین اپلیکیشنها برای دریافت فالوور رایگان در اینستاگرام، Turbo Followers لایکهای شما را با فالوور معاوضه میکند. خوب، اگر پیج شما بهاندازه تجارت شما فریبنده، هیجانانگیز و جالب است، بهاحتمالزیاد فالوورهای شما از طریق روشهای مختلف فالوورهای خود را ترغیب میکنند. طبق جمعآوری اطلاعاتی که توسط CoSchedule از مطالعات مختلف انجام شده، بهترین زمان انتشار پست برای شرکتهای B2C ساعتهای ۸ صبح، ۱ بعد از ظهر و ۹ شب هستند.

اگر زمان کافی برای مدیریت اکانت اینستاگرام خود را ندارید، مطمئن باشید ربات اینستاگرام دیدوگرام بهترین انتخاب شما خواهد بود. این مقاله در حال تکمیل است و مدام آپدیت می شود.این صفحه را ذخیره کرده و منتظر معرفی شیوه و ابزارهای جدیدتر باشید. همانطور که از نام این تبلیغات هم مشخص است، بیشتر برای بازدید حال می خواهد بازدید ویدیو باشد یا آی جی تی وی ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. همه ی اینها می توانند کمک کنند تا پست مورد نظر و به تبع آن صفحه ای که پست در آن منتشر شده است، بیشتر و بهتر دیده شود. عموما استوری به دلیل سهل الوصول تر بودن بیشتر دیده می شوند و اصطلاحا ویو می خورند. مقالات مرتبط دیگری در جهت مدیریت بهتر پیج شما در سایت پلاتیوم وجود دارد که همگی به شما در افزایش فالورر واقعی اینستاگرام و داشتن یک پیج حرفه ای تر کمک خواهند کرد. برای دستیابی به فالوئر واقعی و فعال، راهکارهای مشخصی وجود دارند. بسته های سایت متا فالوور به علت داشتن بیشترین سرعت در اضافه شدن به صفحات شما توانسته است طیف گسترده ای از رضایت ها را بدست آورد ، یعنی شما بلافاصله بعد از ثبت سفارش و قرار دادن لینک مورد نظر در قسمت مشخص شده ، خدمات لایک شما به صورت مستقیم و با سرعت بسیار زیادی به پیج شما اضافه میشود ، گاهی اوقات برخی از سایت ها سرعت بالایی در ارائه خدمات دارند اما به علت این سرعت بالا کیفیت بسته هایشان پایین تر است در حالی متا فالوور برخلاف اکثر وب سایت های شناخته شده دیگر هم سرعت بالایی در ثبت سفارشات خود دارد و همچنین کیفیت بسته ها بسیار بالا می باشند . برای اطلاع دقیق از تعرفه ها و پکیج های موجود می توانید به سایت ها و مراجع موجود نظیر نمادین مراجعه کرده و در مورد تعرفه ها اطلاعات لازم را کسب کنید.

در این مقاله می خواهیم به شما برنامه افزایش فالوور را معرفی کنیم. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از برنامه برای لایک کردن تعداد و انواع خاصی از پست های اینستاگرام هر روز استفاده کنید. یکی از بهترین برنامه های فالوور اینستاگرام است که باید دانلود کنید. تحلیلگران متوجه شدهاند حسابهایی که پستهای روزانه منتشر میکنند چهار برابر سریعتر از حسابهایی که پستهای هفتگی دارند قادر به افزایش شمار فالوورها خواهند بود. 1-در داشتن فالوور هیچ محدودیتی وجود ندارد شما میتوانید از یک فالوور تا میلیون ها فالوور داشته باشید اما در تعداد فالووینگ ها شما تنها قادر به داشتن ۷۵۰۰ در پیج و اکانت در لیست فالووینگ ها هستید. صفحه این چهره جنجالی ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار دنبال کننده دارد. امکانات زیادی در کافه اینستا وجود دارد از قبیل فالو، لایک، کامنت و … به گونه ای که در صورت جذاب بودن محتوای پیج، به لایک، سیو و… البته برخی از پیج ها وجود دارند که برای افزایش تعداد فالوور پیجشان با دیگر پیج های همتراز تبادل می کنند و در این صورت نیز مقدار جذب فالوور بسیار پایین است، حتی برخی از افراد بخاطر تبادل های نامناسب و بی رویه آن پیج رو آنفالو می کنند. چه بخواهید چه نخواهید افزایش فالوور واقعی اینستاگرام زمان بر است و البته نتیجه اش بالا رفتن کیفیت و تعامل بیشتر کاربران با پیج شما است. علاوهبر آن اینستاگرامِ پر مخاطب، اکنون محلی است برای انواع کسب و کارهای کوچک و بزرگ، برندسازی و بازاریابی برای هر نوع تجارت خرد و کلان. در تبلیغات افزایش فالوور اینستاگرام از نوع ایمپرشن، آگهی تبلیغاتی صفحه ی مورد نظر در صفحه های پربازدید به نمایش در می اید و معیار هزینه ها تعداد ایمپرشنی است که فرد درخواست کننده ی تبلیغات به آن نیاز دارد.

در این نوع از تبلیغات خط کش اندازه گیری مشاهده ی کامل ویدیوی مورد نظر است و تعرفه ها و هزینه ها هم با توجه به تعداد ویویی که کلیپ مورد نظر دریافت کرده است، حساب می شوند. بدیهی است که اولین قدم برای جذب مخاطب هدف در اینستاگرام، شناخت مخاطبان بالقوه است. داشتن مخاطب واقعی و خرید فالوور واقعی بدون ریزش بر روی تمامی گزینه های پیج شما اثر مستقیم می گذارد، به طوری که شاید در بعضی جاها خودتان هم متوجه آن نشوید و به این اصل پی نبرده باشید که خرید فالوور بدون ریزش تا چه قدر می تواند به شما رشد کسب و کار، پیج شخصی شما کمک کند. خرید فالوور اینستاگرام چه فایدهای برام داره؟ اگر قصد دارید در اینستاگرام کسب و کاری راه بیاندازید، باید به این باور برسید که صفحهی اینستاگرام شما، حکم فروشگاه و یا حتی شرکت خدماتیتان را دارد. سپس شرطهایی را برای شرکت در مسابقه تعیین کنید بهعنواننمونه از کاربران اینستاگرام بخواهید که برای شرکت در مسابقه، پیج شما را دنبال کنند، پستهای شما را بپسندند یا زیر پستهای شما نظر بدهند و… لذا اینستاگرام تصمیم می گیرد تا این پست را که تا این اندازه طرفدار داشته، در قسمت اکسپلور اینستاگرام خود به نمایش بگذارد تا تعداد کاربران بیشتری بتوانند این پست را ببینند و در صورت تمایل به صفحه ی مورد نظر بروند و حتی آن را فالو کنند. علاوه بر این در استوری ها شما می توانید لینک خود را قرار داده و بیننده را مستقیما به صفحه تان راهنمایی کنید که این یک مزیت فوق العاده محسوب شده و می تواند به صفحه ی مورد نظر و کسب و کار آن کمک شایانی برای جلب مخاطب کند.

میدان امیر چخماق یزد - تاریخچه + عکس و دیدنی ها - کجارو بنابراین، پستها میتوانند حول کلیدواژههای ارائهشده ساخته شوند و محتوای شما را برای مخاطب جذابتر کنند. برخی از پیچ ها را که بررسی می کنیم با این موضوع مواجه می شویم که ادمین پیچ هر واژه ای که به ذهنش رسیده را به هشتگ تبدیل کرده است و از هشتگ های بی مورد استفاده کرده است . تنها کاری که شما برای افزایش فالوور اینستاگرام از ترکیه کنید این می باشد که در قسمت منطقه زمانی مورد نظر و همچنین قسمت هشتگ ها شما باید از مواردی استفاده کنید که مرتبط با ترکیه می باشد . همچنین از دیگر نکاتی که باید به آن توجه بسیار زیادی داشته باشید، این است که پستهای خود را مرتبط با موضوع پیج انتخاب کنید. به عبارت بهتر، داشتن یک پروفایل زیبا و خلاقانه، درست مثل این است که تابلو تبلیغاتی بسیار جذابی بر روی سر در ورودی فروشگاه یا شرکت شما نصب شده باشد و هر عابری را میخکوب کند. لایو اینستاگرام این امکان را فراهم میکند تا مخاطبان در جلسات پرسش و پاسخ مجازی شرکت کنند، آنجا نظراتشان را بگویند و دیدگاههای کارشناسان و دیگر مخاطبان را نیز بشنوند. این جور جلسات آنقدر برای مخاطبان جذاب است که بسیاری از دوستان خود را نیز به شرکت در لایوها دعوت میکنند. این برنامه یکی از معروف ترین های حوزه ی فالوور فیک است. با این وجود بر خلاف بسیاری از افراد که بر خرید فالوور واقعی و ایرانی تاکید دارند، افراد زیادی هم هستند که انتخاب آن ها مخاطب فیک می باشد. این واکنش لزوما نباید مثبت یا منفی باشد، مهم نفس واکنش است؛ واکنش مخاطب نیز معمولا به صورت کامنت و یا بازنشر پست چالشی بروز میکند.

این برنامه محبوبترین هشتگهای یک دوره زمانی معین را فیلتر میکند و از کاربرانش میخواهد محتوای خود را در اطراف آن تولید کنند. برنامه HashtagsMix این است که مطمئن شود شما هم همین کار را انجام می دهید. یکی دیگر از برنامه های چند کاره برای افزایش فالوور رایگان اینستاگرام، اینستا فالوور است. برگذار کردن لایو هم یکی از تضمینی ترین روش برای افزایش فالوور است زمانی که شما با پیج های معروف لایو برگزار می کنید نه تنها می توانید مخاطبان آن را به سمت خود جذب کنید بلکه میتوانید با یک لایو چند ساعته تعداد فالوور های خود را افزایش دهید. شاید حدس زدن این که این اکانت ها متعلق به افراد مشهور و مشهور است مانند آب خوردن باشد، اما کدام یک و با چند فالوور؟ بنابراین، به شما کمک می کند پروفایل خود را جذاب بسازید و به شما کمک می کند فالوورهای رایگان اینستاگرام خود را چند برابر کنید. یکی دیگر از برنامه های مطرح در زمینه فالوورهای فیک این برنامه است که تقریبا همه امکانات کافه اینستا را دارد. این سایت فعالیت خود را از سال 1394 در زمینه افزایش لایک اینستاگرام آغاز کرد. شما در هر زمینهای که فعالیت دارید، باید بتوانید موضوعات پرچالش را پیدا کنید.

اگر زمانی صفحهی اینستاگرامتان را فعال کردهاید که از چندی پیشتر سایت تجاریتان مشغول به فعالیت بوده است؛ یکی از راهکارهای افزایش فالوور برای شما، میتواند انتقال مخاطبان سایت به اینستاگرام باشد. نگران نباشید، این اقدامات، عموما در اینستاگرام، حکم یک بده، بستان را دارد و به شما برخواهد گشت. در این مورد، هایلایت استوریهای پیج کاله شرایط لازم را دارد که میتوانید با مشاهدهی آن برای پیج خود ایده بگیرید. در این بخش از آموزش اینستاگرام توضیح میدهیم چطور میتوانید چندین تصویر و ویدیو را در با استفاده از اپلیکیشن این شبکه اجتماعی روی اندروید و iOS استوری کنید. این برنامه بسیار شهودی است و بر روی گوشی های اندروید و iOS به راحتی کار می کند. البته ممکن است تعداد محدودی نیز فالوور واقعی داشته باشید که به مرور زمان از تعدادشان کم خواهد شد. از پاراگراف بالا میتوان به مفهوم و معنی واقعی فالوور فیک رسید .فالوور فیک به فالووری گفته می شود که هیچ تعامل با پیج شما نداشته باشد.منظور از تعامل همان فعالیت یا زمانی است که کاربر در پیج شما سپری می کند . در میان این حساب ها به ندرت حساب های واقعی پیدا میشود و بازدهی و کیفیت این فالوورها به شدت کم است(در حد صفر). مهمترین نکته در خصوص هر پیج اینستاگرامی اعتبار آن پیج است، هرچه صفحه شما اطلاعات صحیحتر، خدمات بیشتر، محصولات متنوع و با کیفیت بهتری ارائه کند، تعداد افراد بیشتری جذب آن میشوند؛ نکتهای که در این زمینه وجود دارد آن است که افراد جدید با استناد بر تجربیات قبلی فالوورهای پیج شما اعتبار محتوی صفحه شما میسنجند. اگر شما هم مشکلی مشابه مشکل من دارید، می توانید تا انتهای این نوشتار با سایت تبلیغات در اینستاگرام نمادین همراه باشید تا تمامی تجربیاتم در این زمینه را به شما منتقل کنم و در مورد روش های مختلف تبلیغات افزایش فالوور اینستاگرام به شما اطلاعاتی ارائه دهم.

سایت دیجی فالوور بزرگترین سایت در زمینه تولید محصولات اینستاگرامی است. اما موضوعی که کاربران زیاد در مورد آن صحبت می کنند برنامه افزایش فالوور است. که با ارائه نکاتی در مورد نحوه ترند شدن در برنامه به شما کمک می کند فالوورهای خود را جذب کنید. پس می بینید که فالوورهای یک صفحه تا چه اندازه مهم هستند. پس از انجام اقدامات بالا، بد نیست نگاهی به وضعیت حسابتان داشته باشید و ببینید چه تاثیری روی آن داشتهاند. با سایت برق و الکترونیک همراه باشید تا به جواب این سؤال دست یابید. بنابراین اگر راهحلی برای تمام مشکلات موجود در فضای ارز دیجیتال وجود داشته باشد، آیا پروژهای باعظمت اتریوم نمیتواند به آن دست پیدا کند؟ این معیار از این جهت بسیار مهم است که نشان می دهد یک پست تا چه اندازه توانسته است تاثیرگذار بوده و مخاطبان را ترغیب کند که آن را مشاهده کنند. همانطور که مشخص است تعرفه و هزینه ی این دسته از تبلیغات به صورت ساعتی حساب خواهد شد. به این صورت می توانید از این فالوور ها و خدمات آن ها بیشترین بهره را ببرید. پس از آن، از شما می خواهد اکانت های خاصی را در اینستاگرام دنبال کنید. بنابراین عکس پروفایلتان را باید با دقت و ظرافت خاصی انتخاب کنید. این سرویس دسترسی به رمزهای عبور کاربر را درخواست نمی کند، دنبال کنندگان را به سرعت ارائه می دهد و پشتیبانی 724/24 مشتری را ارائه می دهد. یعنی سفارش های شما از یک میزانی کمتر نمی تواند باشد.

یعنی چی سرچ میکنند؟ هشتگهای مرتبط: با استفاده از هشتگهای مرتبط با موضوعاتی که در محتواهای خود میپردازید، افرادی که به همین موضوعات علاقه دارند، به شما دسترسی پیدا میکنند. این کار راهی است که شما میتوانید پیج های خود را به فالوورهای همدیگر که برخی از فالوورها تا آن زمان حتی نام پیج شما را هم نشنیده بودند نشان دهید.بهترین قسمت این کار این است که اگر شما پیجی را که برای S4S انتخاب میکنید با دقت انتخاب کنید باعث میشود که فالوورهای آن پیج به شما توجه کنند و شما را فالو میکنند.شما به سرعت درک خواهید کرد که یکی از بزرگترین چیزها در مورد اینستاگرام این است که به شما این امکان را میدهد که با علایق، سرگرمی ها و نیازهای جامعه هدفتان آشنا شوید و پیج های مورد علاقه آن ها را پیدا کنید ، با آن ها S4S کنید و ارتباط برقرار کنید. دقیقا برخلاف ایمپرشن که تعداد بازدیدها اهمیت دارد نه کاربران، در ریچ چیزی که مهم است کاربران منحصر به فردی است که پست مورد نظر را مشاهده کرده اند. یکی از ابزارهای بسیار مفید و کاربردی اینستاگرام، استوری های آن است. اگر نمیدانید چه هشتگ هایی مناسب شما هستند، از ابزارهای ما کمک بگیرید. شانس زیادی برای آن وجود نداشت؛ اما طولی نکشید که ابزارهای هوشمند مانند موبایل های اندروید و آیفون در بین کاربران به محبوبیت وسیعی دست یافتند.

به عبارت ساده، هر چه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، محبوبیت بیشتری خواهید داشت. تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند و محبوبیت کسب کنند. از طرف دیگر تولید محتوا باید بر اساس یک جدول زمانبندی معینی انجام و بارگذاری شود، و از این طریق موتور اینستاگرام را وادار کند که صفحه را برای مخاطبان بیشتری نمایش دهد. در تبلیغات ریچ که یکی از انواع تبلیغات افزایش فالوور اینستاگرام است، آگهی مدنظر شما برای صفحه تان در صفحه های پربازدید اینستاگرام به نمایش درمی آید و بر اساس تعداد ریچی که دریافت می کند، هزینه ی آن مشخص می شود. اکنون سایتهای مختلفی وجود دارند که ربات اینستاگرامی در اختیار کاربران قرار میدهند. شما میتوانید با در اختیار گرفتن یک ربات اینستاگرامی بر تنبلی و مشغلهتان پیروز شوید. مثلا اگر یک کاربر پستی را 10 بار هم دیده باشد، عین این ده بار در ایمپرشن محاسبه می شود، نه این که بخاطر اینکه این 10 بار ویو به وسیله ی یک کاربر بوده تنها 1 بار محاسبه شود. جدای از آن، میتوانید محتوایی را که دوست دارید مجدداً ارسال کنید و همچنین دادههایی را که میخواهید روزی دیگر استفاده کنید دانلود کنید. یکی دیگر از مفاهیمی که در اینستاگرام استفاده می شود، مفهوم ریچ Reach است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مهر ۰۲ ، ۲۲:۳۴
مدیر سایت

نقش آفرینی برجسته میلاد کی مرام در سیاوش

سه شنبه, ۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۰ ق.ظ

سیاوش مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی مهدی یاری، محصول سال 1399است که به صورت اختصاصی توسط شبکه نمایش خانگی نماوا پخش می‌شود. میلاد کی مرام بازیگری نقش اصلی سیاوش را برعهده دارد. او توانسته با این نقش بسیار ارتباط خوبی برقرار کند. در ادامه به بیوگرافی میلاد کی مرام می‌پردازیم.میلاد کی مرام  بازیگر سینما و تلویزیون متولد 4 اردیبهشت 1365 در بندر انزلی است. او سومین و آخرین فرزند خانواده است و یک خواهر و برادر بزرگ تر دارد. تحصیلات دانشگاهی میلاد کی مرام فوق دیپلم الکترونیک است و بازیگری را از حضور در کلاس مسعود کیمیایی آغاز کرده است. به گفته خودش از شاگردان اول کلاس مسعود کیمیایی بوده است.

میلاد کی مرام  عضو باشگاه والیبال هنرمندان است و طرفدار سرسخت تیم فوتبال زادگاهش ملوان بندر انزلی می‌باشد. او این روزها در سریال سیاوش ایفای نقش می‌کند.

ازدواج میلاد کی مرام
میلاد کی مرام مجرد اسـت و تا کنون ازدواج نکرده است. او از معدود بازیگرانی اسـت کـه در فضای مسموم حواشی و شایعات کمتر قرار گرفته اسـت و شهرت و محبوبیت وی بخاطر نقش آفرینی‌های موفقی اسـت کـه تا کنون داشته اسـت. اما بخاطر انتشار یک عکس با ماهور الوند شایعاتی مبنی بر ازدواج این دو بازیگر پخش شد؛ که کاملا مشخص است این عکس مربوط بـه پشت صحنه فیلم سینمایی ملی و راه های نرفته بوده است.

ارتباط گلاب آدینه با میلاد کی مرام
میلاد کی مرام بعد از تحمل سختی و بی پولی‌های بسیار، بعد از آمدنش به تهران و نداشتن حتی جای خواب که به همین دلیل وادار بود کنار تئاتر شهر در انتهای اتوبوس دوست خود بخوابد و همچنین سرایدار مدرسه کیمیایی بودن و کار دریک رستوران واقع در یوسف آباد بالاخره آینده هنری او رقم خورد.

هنگامیکه میلاد کی مرام پشت صندوق بود خانم گلاب آدینه برای خرید غذا بـه رستوران آمد. میلاد از فرصت استفاده کرده و علاقه خود بـه هنر و بازیگری را برای ایشان بازگو کرد. این نقطه پرتاب میلاد کی مرام بـه قله‌های موفقیتی شد کـه قطعا سرنوشت او را رقم می زد.

خانم آدینه از ایشان دعوت کرد تا برای مجموعه خواستگاری تست بازیگری بدهد و بعد از تست در 21 نقش این سریال اپیزودیک بازی کرد. میلاد کی مرام دراین مورد میگوید بودن دراین سریال دریچه جدیدی در زندگی مـن بود کـه بخاطر این اتفاق همیشه سپاسگزار خانم آدینه هستم.

سریال پر بازدید سیاوش
و اما سریال سیاوش و نقش آفرینی میلاد کی مرام…

خلاصه داستان این سریال به این گونه است که سیاوش ساقی ( با بازی میلاد کی مرام)، کشتی‌گیر و قهرمان جهان است و نامزدش مرجان، نیاز به عمل پیوند کبد دارد. سیاوش به دلیل ناتوانی مالی در پرداخت هزینه‌های عمل پیش نصرت ( رضا کیانیان) که یکی از میلیاردرها محسوب می‌شود می‌رود اما نصرت در ازای دادن پول از سیاوش می‌خواهد تا با مارال، دخترش عقد کند.

در این سریال بازیگران دیگری چون ترلان پروانه/ مجید صالحی/ خسرو شهراز/ گیتی قاسمی و سوگل خلیق بازی میکنند.او در اینستاگرام خود در رابطه با چالش قسمت های جدید این سریال با نوشتن کپشنی نظر خود را بیان کرد.جوان ایرانی (irjavan.com)

همچنین او در مورد برخورد با زنان و درکی که می توان از آنها داشت چنین گفت.

https://irjavan.com/%d9%85%db%8c%d9%84%d8%a7%d8%af-%da%a9%db%8c-%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%88%d8%b4/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۰۲ ، ۱۰:۰۰
مدیر سایت