نت خبر

گزیده ای از اخبار مهم اینترنتی

نت خبر

گزیده ای از اخبار مهم اینترنتی

در این سایت از برخی از خبرهای مهم در زمینه های گوناگون آگاه خواهید شد.

آخرین نظرات

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

تعیین قیمت‌های نامتعارف برای نوساز‌های پایتخت

سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۵۲ ق.ظ

نتیجه تحقیقات میدانی «دنیای اقتصاد» از وضعیت بازار خرید و فروش املاک نوساز در سطح شهر تهران نشان می‌دهد، بخش نسبتا زیادی از این واحدها از سوی فروشندگان با قیمت‌هایی بالاتر از نرخ متعارف به واسطه‌های ملکی پیشنهاد می‌شود.

مقایسه قیمت‌های پیشنهادی برخی از واحدهای مسکونی نوساز در مناطق مختلف پایتخت حاکی از آن است که در مقطع فعلی (نیمه اردیبهشت) قیمت‌های پیشنهادی بالاتر از ماه گذشته بوده است.

به اعتقاد برخی واسطه‌های ملکی علت اعلام قیمت‌های نامتعارف از سوی برخی فروشندگان انتظارات تورمی در ماه‌های آینده است در حالی که در حال حاضر نشانه‌هایی از افزایش دوباره قیمت مسکن در سال جاری دیده نمی‌شود.

برخی از فعالان بازار خرید و فروش مسکن بر این باورند حداقل در حال حاضر تمام متغیرها اعم از اقتصادی و غیراقتصادی سیگنال کاهشی برای قیمت مسکن می‌دهند اما برخی از فروشندگان اصرار دارند برخلاف جو روانی مثبت حاکم بر بازارها، قیمت‌های غیرمتعارف و بالاتر از محدوده قیمتی منطقه و محله خود را پیشنهاد دهند.

تعدادی از فعالان بازار خرید و فروش مسکن بر این باورند، در حال حاضر حتی به واسطه تحولات سیاسی بین‌المللی و کاهش نرخ ارز بسیاری از خریداران مسکن، خرید خود را با امید به کاهش قیمت به تاخیر انداختند و در صورت تداوم شرایط فعلی، فروشندگانی که اصرار بر فروش ملک خود با قیمت‌های نامتعارف دارند، با پی بردن به نبود تقاضا برای خرید ملک آنها، مجبور به کاهش قیمت پیشنهادی خود می‌شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۱:۵۲
مدیر سایت

آبپاش مخفی شونده هانتر کاملا مخفی است و دیده نمیشود

سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۵۱ ق.ظ

آبپاش مخفی شونده هانتر کاملا مخفی است و دیده نمیشود، به جز زمانی که عمل آبیاری را آغاز میکند و بالا میآید، اما پس از اتمام آبیاری دوباره پایین میآید و از دید خارج میشود. اما با وجود طول عمر و راندمان بالای آن ها، باز هم مقرون به صرفه هستند. آب پاش روتوری I-90 در دو مدل تمام دور (که نازل ها در خلاف جهت هم عمل می کنند) و مدل کمان تنظیم شونده موجود است. بیشتر آبپاش های با شعاع پاشش بسیار کم از نوع پلیمری هستند و بعید است آبپاشی آلومینیومی و برنجی با شعاع پاشش متوسط و زیاد به اندازه 13 الی 25 متر وجود داشته باشد که از جنس پلیمر هم ساخته شده باشد. کود مایع در وسعت زیاد را در مدت بسیار کم توزیع می کند. پودر نانو با خاصیت آبگریزی و آنتی استاتیک روی بدنه اتومبیل یک لایه محافظ ایجاد می کند که نه تنها مدت زمان بیشتری اتومبیل را تمیز نگاه می دارد بلکه قادر است از رنگ بدنه در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید نیز به خوبی محافظت نماید و از محو شدن زودرس رنگ جلوگیری به عمل آورد. همچنین پمپهای کارواشهای کارچر آلمان مجهز به تکنولوژی خنککنندگی به وسیلهی آب عبوری میباشند که این امر سبب کنترل دمای موتور و پمپ دستگاه کارواش شده و به وسیله امکان کارکرد طولانی مدت را میدهد. 

آبپاش های مخصوص آبیاری بارانی که اغلب داخل باغ استفاده میشوند مثل آبپاش های VYR برنجی کوچک. بهتر است برنامه آبیاری خود را بین ساعت 4 تا 10 صبح تنظیم کنید. تنظیم این مدل ها به این صورت است که صفحه روی آن را با توجه به زمان مورد نیاز خود می چرخانید و آبیاری بلافاصله شروع می شود. این مورد به خصوص در دستگاه هایی که دارای صفحه نمایشگر هستند توصیه می شود. دسته لانس ها می توانند دارای دو سایز متفاوت متوسط (۹۰ سانتی) و بلند (۱۱۰ سانتی) باشند. صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت و کاربری آسان آن دو دلیل اصلی محبوبیت این دستگاه هستند. در ادامه یک مدل ثابت PS و دو مدل چرخان به طور نمونه بررسی شده اند. مدلهای PS از نمونه معروف آبپاش­ مخفی شونده هانتر ثابت می باشند. استفاده از آبپاش مخفی شونده هانتر موجب صرفه­جویی در مصرف آب و ­ انجام بهینه­تر فرآیند آبیاری می شود. 

به همین خاطر به آن مخفی شونده می گویند. این دستگاه برای رفع نیاز سیستمهای آبیاری “مه پاش” (mist maker) و “رطوبت ساز” ها (humidifier) طراحی شده است و یک راه حل مناسب برای اجرای این سیستمها می باشد. اجرای آبیاری بارانی و قطری با انجام محاسبات مربوطه به مشاوره در مورد تاسیسات و سیستم های پمپاژ. با اجرای سیستم آبیاری صزفه جویی در مصرف آب داشته باشید. 3- اگر تایمر آبیاری شما قابلیت اتصال به سنسور باران را دارد از این مزیت آن استفاده کنید و یک سنسور بخرید. باید بگوییم با اهمیت ترین مزیت به کار بردن واتر جت خانگی برای کاربر های خانگی ،بالا رفتن کیفیت شستشو می باشد.زمان کار با دستگاه کارواش خانگی قدرت اب فشار بالا ،به خوبی می تواند انواع مختلف آلودگی ها، رسوب و جرم را از سطح مورد شستشو جدا بکند.قدرت پاشش آب در فشاری بیش از ۱۰۰ بار به وسیله دستگاه واترجت خانگی ، به مراتب کارآمدتر و موثرتر از اعمال فشار به وسیله نیروی انسانی خواهد بود.وجهت از بین بردن آلودگی از سطوح گوناگون کافیت می نماید وودارای تاثیر مثبتی در کاهش انرژی صرف شده به وسیله کاربر در حین تنیجه بهتری خواهد داشت.

بوم سقفی فنردار ساخته شده از جنس استیل ضد زنگ بر روی سقف محل کارواش نصب شده که شلنگ دستگاه کارواش یا همان واتر جت به آن متصل می گردد و کاربر با سهولت از آن استفاده می کند. در صورتی که باید از شیر برقی در مسیر انتقال آب استفاده شود میتوانید از دستگاه هایی مانند آمیکو پرو (Amico pro) استفاده کنید. همچنین در مناطقی که آفتاب مناسب و همیشگی دارید می توانید از آنها استفاده کنید. یکی از تجهیزات اساسی که در سیستم خودکار آبپاشی باید وجود داشته باشد، آبپاش می شود. به طور معمول این دستگاه در مدل های متنوع با فشار کاری مابین ۱۰۰ الی ۳۰۰۰ بار در دقیقه و تجهیزات و قطعات گوناگون طراحی و تولید می شود. آبپاش مخفی ­شونده هانتر یکی از انواع آبپاش­های مدرن است که در مدل های مختلفی تولید و به فروش می رسد. این نوع آبپاش فقط در مکان های خاص استفاده میشوند که در صورت نیاز از قسمت تبادل نظر و انتخاب نوع آبپاش میتونید پیگیری کنید.

منبع:

پمپ کارواش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۱:۵۱
مدیر سایت