نت خبر

گزیده ای از اخبار مهم اینترنتی

نت خبر

گزیده ای از اخبار مهم اینترنتی

در این سایت از برخی از خبرهای مهم در زمینه های گوناگون آگاه خواهید شد.

آخرین نظرات

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

در حال حاضر موسسه ی ایران مرک به عنوان یکی از تامین کنندگان محصولات شیمیایی کشور, طیف گسترده ای از مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی را از برندهای معتبر در اختیار تولید کنندگان قرار می دهد. شرکت یکتا اسوه کیمیا ؛ وارد کننده و فروشنده مواد اولیه شیمیایی صنایع شیمیایی، غذایی، داروسازی، آب وفاضلاب، شوینده و پاک کننده، رنگ و رزین، آبکاری، کاشی و سرامیک، آرایشی بهداشتی، فولاد سازی و سیمان می باشد که محصولات این شرکت به تفکیک در دوبخش موادشیمیایی صنعتی ومواد شیمیایی آزمایشگاهی ارائه می گردد. پلک، پوست بسیار نازکی دارد و حساس ترین منطقه پوستی به حساب می آید، بنابراین استفاده از لوازم آرایشی چشم و ریمل تقلبی می تواند باعث اگزمای مقاوم به درمان در این ناحیه شود. این ترکیب به عنوان روانکننده بر روی سطح پوست عمل میکند و پوستی شفاف و صاف را ایجاد میکند. رنگ مو و اکسیدان نیز می توانند در ناحیه پس گردن و جلوی پیشانی ایجاد حساسیت، قرمزی و التهاب کنند و از طرفی باعث خشکی مو و حساسیت پوستی در کف سر شوند. سرب یکی از پر مصرف ترین مواد مصرفی در لوازم آرایشی است که در رژ لب، سایه چشم، خط چشم و همچنین در رنگ موها استفاده می شود.

بوردیو در کتاب تمایز اظهار میدارد که مردم به همان اندازه که براساس ظرفیتشان در تولید ارزیابی میشوند، برحسب ظرفیتشان در مصرف نیز ارزیابی خواهند شد. لازم به ذکر است که این برند موفق به دریافت گواهینامههای معتبری مانند HALAL، ISO و SASO شده است. این مواد مضر که در محصولات آرایشی وجود دارد باعث بروز بیماریهایی مانند سرطان می شود اما اگر از محصولات تمیز استفاده کنید، ریسک ابتلا به این بیماریها بسیار کمتر میشود. شرکت شیمیایی امین در راستایی واردات و تامین مواد اولیه شیمیایی،و فروش و خرید بدون واسطه مواد اولیه شیمیایی تاسیس گردیده است، که در این راستا در زمینه تامین و واردات مواد اولیه خوراکی،صنعتی ،دارویی و آرایشی بهداشتی فعالیت داشته،که این مواد شیمیایی را بدون واسطه و با قیمت رقابتی در تهران و ارسال به سراسر کشور انجام می دهد. بنابراین اگر به دنبال محصولاتی هستید که علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت بالایی نیز باشند میتوانید از لوازم آرایشی و بهداشتی برندهایی که در این مقاله معرفی کردیم استفاده کنید. از جمله محصولات این برند میتوان به انواع کرم پودر، پنکیک، ریمل، رژلب مایع و خط چشم اشاره کرد که در مقایسه با برندهای دیگر، قیمت بالاتری نیز دارند.

تولیدکنندگان این برند نیز مدعی هستند که محصولات آنها فاقد سرب و پارابن است و به همین دلیل نیز کیفیت و سلامت آنها را تضمین میکنند. مثلا در یک محصول آرایش و بهداشتی ارگانیک از پارابُنها که مختل کننده سیستم هورمونی بدن هستند و می توانند عامل ایجاد سرطان سینه باشند استفاده نمیشود؛ همچنین در این محصولات از اسانسهای شیمیایی و محصولات پتروشیمی و مواد اولیه تولید شده به روش مهندسی ژنتیک (تراریخته) که تاثیرات آنها برروی سلامت انسان و محیط زیست هنوز آشکار نشده است، استفاده نمی شود. فایده ای که شرکت های با مسئولیت محدود دارند این است که شرکت های سهامی غالباَ احتیاج به سرمایه های مهم دارند و ناچارند شریک زیاد داشته باشندبه این جهت مقررات زیادی درباره آنها وضع شده که رعایت تمام آنها از عهده اشخاصی که می خواهند شرکاء محدودی داشته باشند،خارج است؛این قبیل شرکت ها از اشخاصی تشکیل می شوند که با یکدیگر دوست یا همکارند و در حقیقت شرکت فامیلی است. شرکت های داروسازی که در واردات و فروش مواد اولیه دارویی فعالیت دارند، معمولا در زمینه های تحقیق و توسعه روی داروهای ضد سرطان،تحقیقات بیولوژیکی مولکولی،بیولوژی سیستمی،فناوری های نانو و بایو، فرمولاسیون های دارویی، فروش مواد اولیه آرایشی و بهداشتی و تولید مواد اولیه دارویی و فرمولاسیون های دارویی با ارزش افزوده بالا نیز فعال هستند.

مهمترین عارضه استفاده طولانیمدت از این لوازم بهداشتی وآرایشی با ترکیبهای سمی ابتلا به بیماری های پوست و مو و برخی از انواع سرطان است. خطلب و انواع رژهای جامد و مایع جزء این دسته هستند که زیبایی لبهای شما رو دوچندان میکنند. محصولات آرایشی و بهداشتی لب که شامل انواع رژ لبهای جامد و مایع است. اصل مجوز فعالیت از مراجع ذی ربط در مواردی که ثبت موضوع نیاز به مجوز داشته باشد. بهداشتی نیازمند اخذ مجوز از مراجع ذی صلاح می باشد . محصولات آرایشی و بهداشتی آموتیا یک برند ترک است که چند سال پیش توسط یک شرکت ایرانی خریداری شده و در حال حاضر نیز محصولات خود را تحت لیسانس ایتالیا در ایران تولید میکند. رواج داشت تا زمانی که در سال های 1920 انقلابی در کارخانه های لوازم آرایشی و بهداشتی پدیدار شد. لوازم آرایش خود را از وبسایتها و یا فروشگاههای معتبر که برای محصولات خود ضمانت اصل بودن کالا ارایه میدهند یا محصولات خود را به صورت شرکتی تهیه میکنند; خریداری کنید. شرکت آراشیمی پارس برای انتخاب و تهیه مواد اولیه محصولات خود با نهایت دقت و ظرافت، شرکت معروف و فرانسوی سیلاب را که یکی از شرکت های پیشرو در زمینه مهندسی مواد اولیه با منشا طبیعی و ارگانیک و سازگار با محیط زیست است، برگزیده و با انعقاد قرارداد معتبر با این شرکت اقدام به خرید مواد اولیه بر حسب نوع محصول تولیدی خود نموده است.

مرجع: https://irchem.ir/cosmetic/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۰۰ ، ۰۹:۰۰
مدیر سایت