نت خبر

گزیده ای از اخبار مهم اینترنتی

نت خبر

گزیده ای از اخبار مهم اینترنتی

در این سایت از برخی از خبرهای مهم در زمینه های گوناگون آگاه خواهید شد.

آخرین نظرات

۴ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

آیا می خواهید درباره تنگی نفس بیشتر بدانید؟

چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۰۴:۰۷ ب.ظ

 

شکم خالی خطر احساس تهوع ناشی از بیهوشی را کاهش می دهد. با توجه به کاربرد گسترده آنها، یافتن شواهدی از اثرات کورتیکواستروئیدها برای مدیریت دیسپنه ناشی از سرطان مهم بهترین متخصص قلب و عروق در تهران است. روش های مختلفی برای برداشتن لوزه ها وجود دارد. 4. بوی بد دهان و درد گوش و گلو ممکن است وجود داشته باشد که مصرف غذا های سرد آن را کم می کند. یک روش رایج تشریح چاقوی سرد نام دارد. جراحی لوزه و لوزه سوم بسیار رایج می باشد. روش رایج دیگر برای جراحی لوزه شامل سوزاندن و برداشتن بافت ، از طریق فرایندی به نام کاتریزاسیون می باشد. با این حال اگر در اثر عفونت مکرر ساختمان طبیعی لوزه به هم بخورد و لوزه ها به طور غیر عادی بزرگ شوند ، می توانند منجر به تنگی نفس خرخر شبانه ، اختلال رشد صورت و فک ، به هم خوردن ترتیب دندان ها ،کاهش رشد ، تورم مفاصل و مشکلات قلبی شوند. بیماری مزمن ریه مثل آمفیزم و بقیه بیماری های غیر مرتبط با سرطان نیز می توانند منجر به تنگی نفس بیمار شوند.

لوزه سوم یک بافت شبیه لوزه های دیگر است که در بالای کام نرم و در سقف حلق قرار دارد. بزرگی لوزه سوم می تواند منجر به تنگی نفس ، خرخر اختلال رشد صورت ، عوارض قلبی - ریوی سینوزیت مزمن و عفونت مکرر گوش شود. لوزه ها محل استقرار گلبول های سفید خون برای کمک به مبارزه با عفونت هستند ؛ ولی گاهی اوقات لوزه ها خودشان عفونی می شوند. در این حالت ، جراح لوزه های شما را با یک اسکالپل برمی دارد. در این صورت لوزه سوم را باید تحت جراحی قرار داد. در کودکان ، شدت بیماری به جنس وابسته نیست . درصورت بروز علائم نگران کننده همراه با بیماری انسدادی مزمن ریه مانند : بیماری انسدادی مزمن ریه در افراد زیر 40 سال یا در افرادی که یکی از خویشاوندان درجه اول آنها دارای سابقه کمبود آلفا-1 آنتی تریپسین هستند، بیماری شدید، زیاد بودن تعداد و شدت حملات ، هموپتیزی، دشواری کنترل علایم یا نیاز به اکسیژن درمانی، بازتوانی ریوی یا جراحی، باید به مراکز تخصصی ریه مراجعه کرد .

تنفس های بیمار به سختی و نیاز به تلاش فراوان دارد که سبب خستگی و ضعف شدید بیمار می شود و در مراحل انتهایی بیماری، ممکن است به دلیل کمبود اکسیژن بیمار دچار سیانوز شود و نیاز به اکسیژن کمکی داشته باشد. اگر دلیل تنگی نفستان بیماری خاصی است، درمان را پیگیری و کامل کنید. چند قطره عصارهی نعنا فلفلی یا اوکالیپتوس به آن اضافه کنید. این تمرین را 5 تا 10 دقیقه تکرار کنید. شیوع نارسایی قلبی در حوالی 50 سالگی حدود 1 تا 2 در هزار و در حوالی 70 سالگی حدود 7 در هزار میباشد. تجمع مایع در اطراف ریه (پلورال افیوژن) نیز می تواند تنگی نفس ایجاد کند. در ناحیه فک ، گوش ها و گردن نیز درد تجربه می شود. ممکن است نارسایی دریچه میترال خفیف سالها در وضعیت بدون علامت باقی بماند ، آنچه باعث تشدید نارسایی دریچه میترال می شود وقایعی مثل یک اندوکاردیت یا کنده شدن یک کورداتندینی است . سیگار کشیدن نیز می تواند علائم را تشدید کند، بنابراین ترک سیگار و دوری از دود دست دوم بسیار مهم است. سطح کیفیت شواهد موجود را در این مرور بسیار پائین ارزیابی کردیم که دلیل آن، مشکلات مرتبط با کیفیت مطالعه و دادههای بسیار اندک بود.

امروزه حجم آلودگی سوختها بسیار زیاد میباشد و این موضوع باعث بروز بیماریهای تنفسی در افراد می­شود. تنگی نفس همچنین میتواند علت خونی داشته باشد (افرادی که دچار بیماریهای خونی هستند) یا در بیماران قلبی و در کل بیماریهای مجرای تنفسی و بیماریهایی که در سطح سلول میتوانند اثر کنند، ایجاد میشود. افراد دارای تنگی نفس در حالتهای عادی نیز با کمبود اکسیژن مواجه هستند و قرار گرفتن در محیطهایی با اکسیژن کم مثل کوه و ارتفاعات میتواند باعث از دست رفتن هوشیاری شود و خود فرد یا اطرافیان متوجه علت بیهوشی نباشند و اقدامات لازم را انجام ندهند. صرف نظر از روش جراحی انتخاب شده توسط بهترین جراح و متخصص گوش و حلق و بینی تهران ، این روند ، تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. 2. جراحی زیر بیهوشی عمومی انجام می شود ، یعنی شما در طی عمل می خوابید. گاهاً انجام تست ورزش، ونتریکولوگرافی و کاتتریزاسیون عروق قلبی لازم میشود. 6. دیالیز ممکن است در نارسایی قلبی شدید که ثانویه به اختلال عملکرد کلیه به وجود آمده و به دیورتیکها نیز پاسخ نمیدهد، لازم باشد. تنگی نفس به هنگام درازکشیدن و تنگی نفس حمله ای شبانه، سرفه خشک یا مرطوب، وجود خلط کف آلود و گاهی صورتی رنگ، خستگی، اضطراب، تعریق، بیقراری، سیاه شدن ، لبها ناخن ها ، پوست سرد و رنگ پریده ، ورم دستها و پاها ، بی اشتهایی ، تهوع و استفراغ، ضعف، شب ادراری و افزایش وزن به علت تجمع مایع در بدن از علایم نارسایی قلبی است.

سپس با شدیدتر شدن نارسایی، ارتوپنه و PND (Paroxysmal Nocturnal Dyspnea) نیز به وجود خواهد آمد. دیسپنه اغلب درمان نمیشود و کنترل خوب این نشانه در افراد مبتلا به دیسپنه نسبت به افراد مبتلا به دیگر نشانههای سرطان پیشرفته، مانند درد و حالت تهوع، کمتر به دست میآید. یک مطالعه هفت روز طول کشید، و مدت مطالعه دیگر 15 روز بود. جراحی کردن لوزه در حدود نیم ساعت طول می کشد. هم لوزه سوم . پس از تشخیص علت تنگی نفس، شما و پزشکتان باید برای تنظیم یک برنامه درمانی مناسب با هم همکاری کنید. اینقدر آنتی بیوتیک های متفاوت پزشکان مختلف بهش دادن که به آنتی بیوتیک هم آلرژی پیدا کرده و کهیر میزنه . شیوع آمبولی های سیستمیک در تنگی دریچه میترال بیشتر از نارسایی دریچه میترال است . پزشک متوجه قرمز شدن گلو و پوشیده شدن لوزه های شما با یک پوشش زرد یا سفید ، می شود. چه کسانی به جراحی لوزه نیاز دارند ؟ داروهای شبه مورفین برای رفع تنگی نفس کاربرد دارند. حتماً برای دوره ریکاوری در منزل برنامه ریزی کنید. وقتی به هوش می آیید ، به اتاق ریکاوری برده می شوید.

7. معمولا فردای روز عمل مرخص می شوید. ورم لوزه می تواند باعث متورم شدن لوزه ها و درد در گلو شود. ورم لوزه و نیاز به جراحی لوزه ، در میان کودکان و بزرگسالان رواج دارد. تکرار این ورم می تواند نیاز به عمل لوزه را الزامی نماید. علائم دیگر ورم لوزه شامل تب ، مشکل در قورت دادن غذا و متورم شدن غده ها در اطراف گردن می باشد. سعی کنید غذاهای سفت ، کرانچی یا تند را به مدت چندین روز بعد از جراحی کردن لوزه از رژیم غذایی خود حذف کنید. داروی مسکن می تواند به داشتن احساس بهتر در طول دوره ریکاوری کمک کند. شما در طول روند ، هیچ دردی را احساس نمی کنید. از یکی از دوستان یا نزدیکان بخواهید تا شما را بعد از اجرای روند ، به منزل بازگرداند و به شما در چند روز اول بعد از جراحی کمک کند. اگر پزشک دلیل تنگینفستان را تشخیص داده، بکار بردن یکی از راهکارهایی که در بالا گفته شد ضرری برایتان ندارد. در این صورت باید برای پیشگیری از این موارد لوزه ها را با جراحی برداشت. بزرگی لوزه ها چیست ؟ لوزه سوم چیست ؟ البته افراد در هر سنی ممکن است ، مشکل لوزه را تجربه کرده و به جراحی نیاز پیدا کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۰۲ ، ۱۶:۰۷
مدیر سایت

متن آهنگ من دلتنگم آی دلتنگم بی تو همیشه روزبه نعمت الهی

من دلتنگم آخ دلتنگم بی تو همیشه!♫!

https://musicdel.ir/single-tracks/94727/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۰۲ ، ۰۷:۵۴
مدیر سایت

چاپگر جوهر افشان چیست؟

پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۲، ۰۶:۵۷ ب.ظ

چاپگر جوهر افشان چیست و چگونه کار می کند؟

امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی، ابزارهایی که طراحی و تولید می شود، بر کارهای اداری تاثیر گذاشته است. چاپگر جوهر افشان یکی از دستگاه های ذکر شده است که یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین چاپگرها به حساب می آید. در مقاله چاپگر جوهر افشان چیست؟ از آوای فرهنگ آریا می خواهیم در مورد این دستگاه به صورت کامل و جامع با شما صحبت کنیم. از تاریخچه ساخت و استفاده از این دستگاه بهترین نمونه آن در بازار است. اگر قصد خرید چاپگر را دارید و هنوز در این فکر هستید که چه نوع چاپگری بخرید، این مقاله را از دست ندهید!

تاریخچه چاپ جوهر افشان

تاریخچه چاپ جوهر افشان و اولین استفاده از آن به دهه 1950 برمی گردد. در دهه 1970، چاپگرهایی که قادر به چاپ با وضوح بالا از تصاویر و اسناد مختلف تولید شده توسط کامپیوتر بودند، توسعه یافتند و به فروش رسیدند. برندهای معروفی که امروزه در فناوری می درخشند مانند اپسون، اچ پی و کانن از جمله شرکت هایی هستند که نقش مهمی در تکامل و توسعه چاپ جوهر افشان داشته اند.

آیا چاپگر جوهرافشان است؟

با توجه به ویژگی هایی که ارائه می دهند، این چاپگرها در مقایسه با چاپگرهای ماتریس نقطه ای مقرون به صرفه تر هستند، چالشی که اپسون، اچ پی و کانن همیشه با آن روبرو بوده اند و روی آن کار کرده اند. برندهای ذکر شده معتقدند اگر مردم توانایی خرید چاپگرهای جوهرافشان را ندارند بهتر است پرینترهای ماتریس نقطه ای بخرند!

به همین دلیل است که تکامل و طراحی چاپگرهای جوهرافشان بیش از یک دهه طول کشیده است. البته مقرون به صرفه بودن این دستگاه تنها موضوعی نیست که متخصصان کانن و اچ پی در این سال ها روی آن کار کرده اند، بلکه ارتقای کیفیت چاپ و کنترل جریان جوهر روی کاغذ نیز از مهم ترین مواردی است که به آن پرداخته شده است. . در طول فرآیند تکامل این دستگاه. پرداخت شده.

تکنولوژی چاپ جوهرافشان

در طول دو دهه گذشته، تحلیلگران گفته اند که فناوری چاپ دیجیتال تغییرات مثبتی ایجاد کرده است. جالب است بدانید فناوری چاپ جوهرافشان در این سال ها سالانه 11 درصد در دنیا رشد داشته است که این امر به تکامل کیفیت و انواع رنگ ها مربوط می شود. برخی از پیشرفت های این فناوری عبارتند از:

جوهرهای مبتنی بر آب به گونه ای ساخته می شوند که می توان از آنها در چاپ گرافیکی در مقیاس بزرگ استفاده کرد.

جوهرهای پیگمنت پایه آب نیز در طی این فرآیند معرفی شدند که می توانست پایداری و پایداری چاپ بهتر را افزایش دهد.

نوع رنگ های استفاده شده در این دستگاه نیز بهبود یافته است. بنابراین امروزه چاپ دیجیتال عکس با استفاده از چاپگرهای جوهرافشان با پوشش رنگی بهتر نسبت به قبل انجام می شود.

جوهرهای رنگدانه مبتنی بر حلال نیز برای بهبود کیفیت تصویر معرفی شدند.

علاوه بر موارد فوق، جوهرهای قابل درمان با UV نیز تولید و به فروش رسیده است.

قطعات و قطعات پرینترهای جوهرافشان

قطعات و اجزای چاپگر جوهرافشان

سر چاپگر جوهرافشان

هد چاپگر مهمترین و مهم ترین قسمت دستگاه است که به آن هسته چاپگر جوهرافشان می گویند. سر چاپگر مجموعه ای متشکل از تعدادی نازل است که قطرات جوهر را روی کاغذ پخش می کند. لازم به ذکر است که تعداد و اندازه نازل ها بر کیفیت و وضوح تصاویر یا کاراکترهای چاپ شده تأثیر می گذارد.

سیستم تامین جوهر

سیستم تامین جوهر در این دستگاه ممکن است بسته به نوع کارتریج چاپ یا سیستم تامین جوهر پیوسته (CISS) متفاوت باشد. همچنین انواع مختلفی از کارتریج جوهر بر اساس برند و مدل چاپگر جوهر افشان وجود دارد. در اکثر شرکت های جوهر افشان 4 کارتریج ذکر شده است که شامل سه رنگ اصلی قرمز، سبز، آبی و مشکی می باشد.

سیستم تامین جوهر پیوسته (CIS) که با نام‌های سیستم تامین جوهر پیوسته (CISS)، سیستم جریان پیوسته (CFS) یا سیستم پر کردن خودکار جوهر (AIRS) نیز شناخته می‌شود، روش دیگری برای تحویل مقادیر زیادی جوهر مایع بر روی چاپ است. . سر استفاده از این سیستم بهترین و موثرترین راه برای کاهش هزینه های چاپ شما می باشد.

سیستم حرکت سر چاپگر جوهرافشان (استپر موتور)

حرکت سیستم هد به همراه کاغذ از طریق موتور پله ای انجام می شود در واقع با استفاده از این موتور هد چاپگر با دقت بهتر و خطای کمتری روی سطح کاغذ برای چاپ حرکت می کند.

کمربند

دستگاه اصلی از طریق یک تسمه به استپر موتور متصل می شود و زمانی که تسمه توسط موتور حرکت می کند، چاپگر نیز در حال حرکت است. لازم به ذکر است که این نوع دستگاه دارای چاپگرهای ماتریس نقطه ای نیز می باشد.

سایت تایید

هد از یک تثبیت کننده لاستیکی برای اطمینان از پایداری هد در حین کار استفاده می کند

انواع پرینترهای جوهرافشان

به طور کلی پرینترهای جوهرافشان را می توان با توجه به نوع کاربری به دو دسته اداری ( خانگی) و صنعتی تقسیم کرد. تفاوت اصلی این دو دسته در فرآیند چاپ است. در مدل های اداری و خانگی، هم هد و هم کاغذ در طول فرآیند چاپ حرکت می کنند. اما در چاپگرهای جوهرافشان صنعتی هد ثابت است و کاغذ حرکت خواهد کرد.

اگر می خواهید یک چاپگر برای مصارف خانگی بخرید، توصیه می کنیم چاپگر جوهرافشان را انتخاب کنید. از آنجایی که این دستگاه تصاویر را با کیفیت و وضوح بسیار بالا چاپ می کند و در ترکیب رنگ به خوبی عمل می کند، همچنین این چاپگر قابلیت چاپ بر روی انواع کاغذ را دارد. پرینترهای جوهر افشان صنعتی در خطوط تولید صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.
 

نام های برجسته و صاحبان فناوری چاپ جوهر افشان

چاپگر جوهر افشان کانن

نام تجاری محبوب کانن در سال 1937 در زمینه دوربین ها، دستگاه های کپی و چاپگرهای کامپیوتری، دوربین های دیجیتال و فیلمبرداری، دوربین های رفلکس تک لنز و اسکنر شروع به کار کرد. این برند یکی از پیشتازان صنعت چاپ است. کانن که دفتر مرکزی آن در توکیو قرار دارد، از طریق راه‌حل‌های نوآورانه و روش‌های کارآمد و نوآورانه به یک نیروگاه صنعتی تبدیل شده است. فناوری چاپ جوهرافشان توسط یکی از مهندسان Canon به نام Ichiro Endo اختراع شد که پیشگام این فناوری بود و به Canon اجازه داد تا به برند پیشرو در این زمینه تبدیل شود.

چاپگر جوهر افشان کانن

چاپگر جوهر افشان epson

یکی دیگر از بزرگترین شرکت‌هایی که در زمینه تولید پرینترهای جوهرافشان فعالیت می‌کند، اپسون است که به خاطر پرینترهایی که در بازار عرضه کرده است، شناخته شده است. جالب است بدانید که این شرکت ژاپنی زیرمجموعه سیکو است و در ابتدای کار خود در زمینه ساعت سازی محصولات بی نظیری را عرضه می کرد. پس از تولید و معرفی اولین چاپگر جوهر افشان رنگی با وضوح بالا و با کیفیت بالا در سال 1994، اپسون به یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین برندهای این دستگاه ها تبدیل شد.

چاپگر جوهر افشان epson

چاپگر جوهر افشان اچ پی

کمتر کسی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات پیدا می شود که با برند HP آشنا نباشد! HP یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال در زمینه فناوری است که امروزه به عنوان طراح، سازنده و بازاریاب محصولات نرم افزاری و سخت افزاری فعالیت می کند. پرینترهای جوهرافشان تولید شده توسط اچ پی نیز از نظر کیفیت بسیار خوب عمل می کنند و گزینه ای ایده آل برای خرید محسوب می شوند.

چاپگر جوهر افشان اچ پی

چاپگر جوهر افشان تک و چند کاره

چاپگر جوهر افشان یکبار مصرف

همانطور که از نام این دستگاه ها پیداست، آنها فقط برای انجام یک کار طراحی شده اند و آن چاپ است. این نوع چاپگر جوهرافشان بیشتر برای مصارف خانگی استفاده می شود و فقط برای چاپ اسناد متنی و تصویری روی کاغذ قابل استفاده است. چاپگرهای جوهر افشان یکبار مصرف اندازه کوچکی دارند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند.

چاپگر جوهر افشان چند منظوره

بر خلاف مدل قبلی، پرینترهای جوهرافشان چند منظوره دارای ویژگی های فراوان و قابلیت چاپ، کپی، اسکن و فکس هستند. عموماً این نوع پرینترها مخصوص صنایع و ادارات هستند و می توان از آنها برای مناطق بزرگتر که نیاز به چاپ بیشتر است استفاده کرد. ذکر این نکته ضروری است که کیفیت چاپ MFP ها بسیار بالا است. از بهترین ویژگی های این دستگاه می توان به داشتن اتصال کارت حافظه و چاپ بی سیم اشاره کرد.

چاپگر جوهر افشان رنگی و سیاه و سفید

چاپگر جوهر افشان رنگی

همانطور که از نام آن پیداست، کاربران می توانند با کمک این نوع چاپگر، اسناد متنی و گرافیکی را به صورت رنگی چاپ کنند. به طور کلی پرینترهای جوهر افشان رنگی دارای 4 کارتریج رنگی هستند و در مقایسه با مدل های سیاه و سفید قیمت بیشتری دارند.

چاپگر سیاه و سفید جوهر افشان

چاپگرهای جوهرافشان سیاه و سفید به کاربران امکان چاپ متن و اسناد گرافیکی سیاه و سفید را می دهند. از آنجایی که تنها رنگ چاپ در این نوع چاپگرها مشکی است، از کارتریج استفاده می شود. چاپگرهای سیاه و سفید جوهرافشان ارزان تر از مدل های رنگی هستند.

کارتریج های مختلف و مخازن جوهر برای چاپگرها

کارتریج و مخزن جوهر دو روش تامین جوهر به دستگاه های چاپ جوهرافشان برای چاپ تصاویر و اسناد روی کاغذ هستند که هر کدام در انواع مختلفی در بازار موجود می باشند.

انواع کارتریج

کارتریج های جوهر در دو دسته رنگ و پیگمنت در بازار موجود می باشند که این دسته بر اساس نوع جوهر موجود در آنها می باشد. کارتریج رنگدانه حاوی رنگدانه و کارتریج رنگ حاوی مایع رنگی است. لازم به ذکر است که 95 درصد از اجزای اصلی کارتریج رنگ را آب تشکیل می دهد در حالی که جوهر پیگمنت پودر فشرده شده داخل کارتریج است که با آب مخلوط می شود.

کارتریج جوهر افشان پرینتر جوهرافشان

انواع اسانس ها

مخزن جوهر که به مخزن جوهر نیز معروف است، بخشی از چاپگرهای جوهر افشان است که در انواع مختلف با ساختار مشابه قابل خریداری است. مخزن جوهر هد چاپ داخلی ندارد و از طریق لوله های باریک به هد چاپ متصل می شود. شایان ذکر است که مخزن جوهر به کارتریج دائمی یا قابل شارژ نیز معروف است.

انواع مخازن جوهر برای چاپ جوهر افشان

اخرین حرف

در این مقاله از آوای فرهنگ آریا با چاپگر جوهرافشان و مکانیزم آن آشنا شدیم. پرینترهای جوهرافشان یکی از بهترین و پرکاربردترین مدل های چاپگر موجود در بازار هستند که در انواع خانگی و صنعتی موجود می باشند. یکی از بهترین و قابل اعتمادترین برندهای چاپگر جوهرافشان Canon است که از نظر کیفیت و قدرت امتیاز بالایی کسب می کند. برای خرید پرینترهای جوهرافشان کانن می توانید به سایت آوای فرهنگ آریا مراجعه کنید.
 

اطلاعات بیشتر: پرینتر جوهر افشان چیست؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مرداد ۰۲ ، ۱۸:۵۷
مدیر سایت

متن آهنگ حجت اشرف زاده دلم گریه میخواد

با لبخندی ساده بشین روبروم
تا من مثل آینه تماشا کنم
بزار آرزوهای گم کردمو
تو چشمای مست تو پیدا کنم

بجز تو چی میخوام از این زندگی
دل من تورو آرزو میکنه
کنارم بمون رو نگردون ازم
تو باشی به من بخت رو میکنه

دلم گریه میخواد کجاست شونه هات
کجا رفتی ای حس آرامشم
میخوام این شبایی که بارونیم
با آرامش دستات آروم بشم

دلم گریه میخواد کجاست شونه هات
کجا رفتی ای حس آرامشم
میخوام این شبایی که بارونیم
با آرامش دستات آروم بشم

با دوری کنار اومدم ساده نیست
بذار مثه سایه کنارت باشم
تا مثه همیشه قرارم باشی
تو باشی و من بی قرارت باشم

نمیشه همه حرفی رو ساده زد
نمیتونم آسون بگم عاشقم
به جز گریه راهی نمونده برام
تا حرف دلم رو با چشمام بگن

دلم گریه میخواد کجاست شونه هات
کجا رفتی ای حس آرامشم
میخوام این شبایی که بارونیم
با آرامش دستات آروم بشم

دلم گریه میخواد کجاست شونه هات
کجا رفتی ای حس آرامشم
میخوام این شبایی که بارونیم
با آرامش دستات آروم بشمMusicdel | موزیکدل

آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام دلم گریه میخواد کجاست شونه هات کجا رفتی ای حس آرامشم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مرداد ۰۲ ، ۰۹:۵۹
مدیر سایت