نت خبر

گزیده ای از اخبار مهم اینترنتی

نت خبر

گزیده ای از اخبار مهم اینترنتی

در این سایت از برخی از خبرهای مهم در زمینه های گوناگون آگاه خواهید شد.

آخرین نظرات

اطلاعات جامع روکش صندلی خودرو

سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۰، ۰۲:۲۴ ب.ظ

روکش های زیپدار در کنار ثبات و تکان نخوردن از روی صندلی، پوشاندنشان به صندلی ها هم آسانتر است. در این مقاله به صورت ساده درباره این موضوع صحبت میشود و بهترین مدلهای هرکدام معرفی می شود. با استفاده از کاردک داخل کیت، این مایه پرکننده را مابین لبه های بریدگی بمالید. کاور صندلی تک سبد مدل حاضر برای صندلی جلو طراحی شده است و دارای جنس پارچه مخصوص دو لایه است که به دلیل ضد آب بودن اجازه عبور هیچ گونه خیسی و کثیفی را نداده و صندلی شما را کاملا تمیز نگه می دارد. شرکت های متفرقه با برندهای مختلف در بازار آزاد فعالیت می کنند این شرکت ها با جنس های مختلفی مانند: پارچه معمولی، مخمل، چرم طبیعی و چرم مصنوعی روکش صندلی تولید و روانه بازار می کنند. نکته مشترک قبل از استفاده از هرکدام از این روشها این است که باید فضا را برای ترمیم روکش صندلی خودرو فراهم کنید. تیم اسپورت خودرو با هدف ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مشتریان عزیزمان در سراسر ایران امکان خرید اینترنتی و حضوری بسیاری از لوازم تزئینی، صوتی و تصویری، لوازم جانبی و ایمنی خودرو و همچنین خدمات اسپورت خودرو را فراهم کرده است. پس از اینکه گرد و غبار و کثیفی را از روی ناحیه آسیب دیده پاک کردید، اجازه دهید تا کاملا خشک شود و سپس جهت ترمیم روکش صندلی خود را آماده کنید. 

سپس اجازه دهید محل مورد نظر کاملا خشک شود. ۴- وصله را با چسب مخصوص چرم در محل مورد نظر بچسبانید. در این مرحله از ترمیم روکش صندلی باید تکه چرمی که برای وصله زدن انتخاب کرده اید دقیقا همانند چرم صندلی شما باشد. در این مرحله از تعمیر چرم صندلی خودرو، برای جلوگیری از پخش شدن چسب در محل پارگی می توان از یک تکه کاغذ مومی که بزرگتر از محل پارگی برش داده اید استفاده نمایید. این کار مانع پخش شدن رنگ به اطراف چرم صندلی می شود. بهتر است بدانید این دو نوع روکش صندلی ماشین داریم: سراسری و سفارشی سازی شده. برای تهیه ی عمده ی روکش صندلی بایستی به تولیدی روکش صندلی ماشین شیراز مراجعه نمایید. بستر عمده فروشی و تجارت عمده آنلاین عمدکس، سریع ترین روش پیدا کردن تولید کننده ها و تامینکننده های کالاهای عمده است. تمیز کردن و یا تمیز نگه داشتن صندلی های خودرو یا روکش های آن یک امر مهم برای داشتن خودرویی زیبا و تمیز است. ۶- در صورت استفاده از ماده پرکننده در مرحله قبل، با استفاده از سمباده شروع به صاف کردن سطح بریدگی نمایید. ۸- در این مرحله از ترمیم روکش صندلی با استفاده از رنگ های مخصوص چرم، محل پارگی را رنگ بزنید. 

روکش را روی تکیهگاه صندلی بکشید و بند های دو طرف را موازی با هم، پشت صندلی گره بزنید. رنگ های روکش ها باید طوری انتخاب شود تا چشم ها را خسته نکنند. ۱- بسته ترمیمی که انتخاب می کنید، باید با رنگ چرم صندلی شما مطابقت داشته باشد. ۱- برای وصله زدن روکش صندلی خودرو یک تکه چرم که به لحاظ رنگ و جنس با چرم صندلی شما مطابقت داشته باشد را انتخاب نمایید. به این ترتیب که لبه های وصله را به چسب مخصوص آغشته کنید و با دقت آن را در محل پارگی قرار دهید؛ بطوریکه تمام سطح پارگی چرم صندلی شما را بپوشاند. بنابراین امروز در آی آر میکس قصد داریم چگونگی تعمیر پارگی چرم صندلی اتومبیل را به شما آموزش دهیم. اما متاسفانه گاها این روکش ها به دلیل اصابت شیء تیز به آنها دچار پارگی شده و احتیاج به تعمیر دارند.ما در این پست قصد داریم آموزش تصویری ترمیم روکش چرم صندلی ماشین در خانه را ارائه دهیم. برای اینکه در نحوه ترمیم روکش صندلی چرم خودرو خود بهتر عمل کنید، بهتر است از کیتی استفاده نمایید که توسط شرکت یا کارخانه تولید کننده همان ماشین ساخته شده باشد. چگونه پارگی چرم صندلی اتومبیل را در خانه ترمیم کنیم؟

یکی از ویژگی های روکش صندلی این می باشد که بعد از مدتی می توان آن ها را بیرون آورد، شستشو داد و دوباره از آن ها استفاده کرد. این کالا برای سفر، کسانی که کودک یا حیوان خانگی دارند بسیار عالی است. انواع روکش های صندلی چرمی و پارچه ای ماتیز با خاصیت ضد سایش، ضد پارگی، عدم تغییر رنگ در مدل ها و رنگ های مختلف در بازار وجود دارند که دارای ظاهری بسیار شیک بوده و علاوه بر زیبایی ذاتی دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع مایعات، وسایل نوک تیز و … روکش های صندلی پارچه ای خود دونوع جنس پارچه دارد. نصب رایگان در محل مزیتی است که این روکش صندلی در اختیار همه ی مشتریان خود قرار داده است. روکش صندلی فوق محصولی که از ۸ لمسه دوخت شده ضد تعریق تولید میشود و مناسب برای پژو ۴۰۵ (صندلی عقب کوهان ندارد)میباشد,این محصول همانطور که از نامش پیداست، مناسب برای خودرو ۴۰۵ بوده و متناسب با صندلیهای این خودرو ساخته شده است.این محصول با توجه به طراحی منحصربهفردی که دارد، علاوه بر تمیز نگهداشتن صندلی خودرو، نمای زیبایی را برای اتاق خودروی شما به وجود میآورد. ما برای شما یک محصول خارق العاده داریم که به راحتی بر روی صندلی فیکس شده و در صورت نیاز به راحتی باز شده و می توانید بشویید.

منبع:

https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/روکش-صندلی/ایرانخودرو/روکش-صندلی-دنا/
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۱۱
مدیر سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی