نت خبر

گزیده ای از اخبار مهم اینترنتی

نت خبر

گزیده ای از اخبار مهم اینترنتی

در این سایت از برخی از خبرهای مهم در زمینه های گوناگون آگاه خواهید شد.

آخرین نظرات


در این صفحه شرایط اخذ تابعیت و اقامت قبرس و همچنین هزینه های زندگی در قبرس و تمامی مسائل مربوط به آن را از صفر تا صد در نظر خواهیم گرفت. در حال حاضر شرایط اخذ اقامت قبرس شمالی و راه ها و روش های مهاجرت به قبرس شامل موارد زیر است:

• اخذ اقامت از طریق خرید ملک

• مهاجرت از طریق راه اندازی کسب و کار

• مهاجرت تحصیلی به قبرس

• درخواست ویزای دعوت کاری.

مهاجرت به قبرس و خرید ملک

برای کسانی که می خواهند در قبرس زندگی کنند، خرید ملک هوشمندانه ترین و اقتصادی ترین راه برای مهاجرت به قبرس شمالی است. پروژه های بسیار متنوعی برای فروش و شرایط پرداخت بسیار مطلوب وجود دارد که به شما امکان می دهد مصالح ساختمانی را برای خانه انتخاب کنید و پرداخت های طولانی مدت بدون بهره تا 84 ماه داشته باشید.

تنوع املاک از واحدهای استودیویی (بدون اتاق خواب) تا ویلاهای ساحلی بسیار مجلل با قیمت حداقل یک سوم سایر کشورهای مدیترانه ای، یکی از جاذبه هایی است که افراد زیادی از کشورهای شمال اروپا به کشورهای روسی زبان مهاجرت می کنند. در قبرس شمالی با خرید ملک..

اساساً با خرید ملک، هزینه اقامت خود را پرداخت کرده اید و اقامت خانواده در قبرس را دریافت کرده اید. علاوه بر این، شما سرمایه گذاری سودآوری انجام داده اید و با افزایش قیمت املاک که بین 10 تا 30 درصد در سال در مناطق مختلف قبرس متغیر است، می توانید شاهد رشد سالانه سرمایه خود باشید. ضمناً با تبدیل ریال به پوند انگلیس، برنده اصلی معامله بودید.

خرید، فروش و ثبت املاک و مستغلات در قبرس شمالی با پوند انگلیس انجام می شود و این تضمینی مطمئن برای محافظت از سرمایه شما به واحد پول بریتانیا است. در واقع تفاوت اصلی خرید ملک در قبرس و ترکیه یکسان است. زیرا در ترکیه خرید شما معمولا به دلار صورت می گیرد و کارهای اداری با لیر ترکیه انجام می شود. البته ویژگی های قبرس نسبت به ترکیه مزایای زیادی دارد که در جدول زیر به آن می پردازیم:

تفاوت قبرس شمالی و ترکیه در خرید املاک و مستغلات است

خرید ملک در ترکیه، خرید ملک در قبرس شمالی

خرید به دلار - ثبت اسناد به لیر، خرید - فروش - اجاره و ثبت اسناد به ارز به پوند انگلیس

فروش کالا به خارجی ها و فروش به مردم یا سازمان های دولتی ترکیه به نصف قیمت لیر ترکیه با قیمت مصوب دولت. قیمت توافقی بین خریدار و فروشنده است و دولت در تعیین قیمت دخالتی ندارد. و هیچ محدودیتی در تعداد معاملات ملکی از همه ملیت ها وجود ندارد (افغانستان - چین - سوریه - برخی از کشورهای آفریقایی و برخی کشورهای متاثر از جنگ نمی توانند در قبرس شمالی سرمایه گذاری کنند. همچنین محدودیت های زیادی برای اسرائیل اعمال می شود. ).

مجوز فروش پس از حداقل سه سال (فقط املاک تکمیل شده) مجوز فروش چندگانه همچنین برای املاک خریداری شده و ناتمام

فقط در املاک با تعداد مشخصی ملک بدون توجه به قیمت اقامت کنید (البته تعداد تخت ها باید با تعداد اعضای خانواده برابر باشد)

در هر نقطه از قبرس https://euromy.info، خارجی ها می توانند در یک ملک در یک منطقه خاص از املاک زندگی کنند (املاک نزدیک به مناطق نظامی و امنیتی بدون اسناد و قرارداد، اما بدون مکانی برای زندگی به خارجی ها فروخته می شود). . مسئله).

معمولاً شرایط پرداخت منعطفی وجود ندارد و تا زمانی که مبلغ کامل پرداخت نشود نمی توانید برای اقامت اقدام کنید. علاوه بر این، می توانید با پرداخت 35 درصد از ارزش ملک برای اقامت درخواست دهید (در قانون قبرس شمالی 2024 درصد بالاتر خواهد بود).

قیمت ملک (به پوند) افزایش قابل توجهی ندارد و رشد قیمت ملک (به پوند انگلیس) بین 10 تا 30 درصد در سال متغیر است.

مالیات بین 15 تا 40 درصد با مالیات 5 درصد فقط یک بار

خرید اعیان، خرید زمین توسط اعیان و اقشار مساوی از شهروندان قبرس

چه افرادی با خرید ملک مسکن می گیرند؟

خریداران و زیر مجموعه ها.

زیر مجموعه های مشتریان فردی عبارتند از:

• همسر

کودکان زیر هجده سال (اتوماتیک)

فرزندان مجرد بالای 18 سال باید درخواست جداگانه ای به پلیس مهاجرت (دختران بدون محدودیت سنی و پسران تا 25 سال) ارائه دهند.

• والدین خریدار

لطفا توجه داشته باشید که تعداد اتاق خواب ها باید متناسب با تعداد افراد باشد. و با توجه به تجربه ما در مورد سرمایه گذاری و اقامت، توصیه ما خرید دو ملک مجزا برای کسانی است که به دنبال اقامت برای والدین خود نیز هستند. شما می توانید یک ملک جداگانه (حتی به صورت یک آپارتمان یک اتاقه، یعنی مکانی بدون اتاق خواب) برای زندگی دائم والدین خود بخرید، در غیر این صورت مجبور خواهید بود تعداد اتاق خواب های خانه خود را افزایش دهید. برای شما مفید نیست شما

آیا خواهر و برادر می توانند با هم در ملک زندگی کنند؟

اگر مجرد باشند (فقط دو نفر) می توانند بمانند. توجه داشته باشید که تعداد زیادی از افراد می توانند در یک مشارکت شریک باشند، اما قوانین برای اخذ اقامت برای مشارکت متفاوت است. طبق قوانین مهاجرت، تنها یک خانواده (مالک و زیرگروه ها) می توانند در یک مکان زندگی کنند یا دو خواهر و برادر در صورت مجرد بودن می توانند زندگی کنند.

چه کسانی می توانند در قبرس شمالی ملک بخرند؟

تمامی شهروندان سوریه، افغانستان، چین و کشورهای آفریقایی (به جز آفریقای جنوبی و مصر) می توانند در قبرس شمالی املاک و مستغلات خریداری کنند. زمانی که این افراد گذرنامه معتبر کمتر از یک ماه از کشور مبدا خود را به پلیس ارائه کنند، پلیس قبرس شمالی سوابق کیفری این افراد را از طریق سازمان اینترپل و در صورت نداشتن سابقه کیفری پیگیری می کند. . ، می توانند سند را دریافت کنند.

لازم به ذکر است در قوانین جدید قبرس شمالی در سال 2024 محدودیت های زیادی برای افراد دارای تابعیت اسرائیل اعمال خواهد شد.

آیا با خرید زمین می توان اقامت دائم گرفت؟

تمام افرادی که دارای ملک در قبرس شمالی هستند می توانند برای اجازه اقامت اقدام کنند. این اقامت در سه سال اول سالانه و در سال سوم تا پنجم دو ساله است و از سال پنجم با احراز شرایط زیر می تواند به اقامت دائم تبدیل شود.

• برای اقامت سالانه، دو ساله و پنج ساله، باید منابع مالی (20000 دلار برای ملک پیش خرید شده و 15000 دلار برای ملک آماده برای هر سال اقامت) ارائه دهید. برای اقامت پنج ساله باید ملکی به ارزش بیش از 125000 پوند داشته باشید و بیش از 6 هفته در سال (در 5 سال گذشته) قبرس را ترک نکنید. اگر مایل به سفر هستید و قصد اقامت دائم در قبرس را ندارید، باید هر سال یا دو بار مجوز اقامت خود را تمدید کنید و نمی توانید اقامت دائم دریافت کنید.

• ارائه آدرس معتبر (اجاره ملک خریداری شده قبلی و اثبات ملک خریداری شده).

• آزمایشات پزشکی که عدم وجود بیماری های عفونی را تایید می کند.

• شناسنامه و سند ازدواج با ترجمه رسمی جهت اخذ اقامت دائم برای زیر مجموعه های مالک.

• گواهی تایید از کشور مبدا با تاریخ کمتر از یک ماه (اگر محل تولد و اقامت فرد قبل از ورود به قبرس در دو کشور مختلف بوده است، باید از هر دو مکان گواهی مجوز دریافت کند).

آیا پس از اقامت از طریق خرید ملک مجوز کار داریم؟

بله، محدودیتی وجود ندارد، اما لازم است فورا ویزای خود را تغییر دهید (از ویزای مالک ملک به ویزای کار). چون وزارت کار قبرس شمالی روی کار بدون بیمه بسیار حساس است و در صورتی که نوع ویزای شما به دلیل بیمه تغییر نکرده باشد یا جریمه سنگینی خواهید داشت یا از کشور اخراج خواهید شد.

فراموش نکنید که برای یافتن شغل مناسب در قبرس شمالی باید دو شرط اصلی داشته باشید:

• آشنایی با زبان ترکی (انگلیسی در سطح دوم)

• داشتن تجربه لازم (مربوط به بخش ساخت و ساز یا بخش گردشگری یا آموزش و پرورش)

مزایای مهاجرت به قبرس شمالی برای خانواده ها چیست؟

استفاده از خدمات رایگان پزشکی در بیمارستان های دولتی

آموزش رایگان در مدارس دولتی

تحصیل در دانشگاه با تخفیف ویژه (فقط برای کسانی که در دانشگاه به زبان ترکی ادامه می دهند).

افتتاح حساب بانکی بین المللی و دریافت مسترکارت و ویزا (کارت های اعتباری و نقدی) با ارزهای معتبر مانند پوند، دلار انگلیس، یورو و لیر ترکیه.

امکان خرید جزئی و وام بانکی

تسهیل فرآیند اخذ ویزای توریستی سایر کشورها

مهاجرت به قبرس شمالی برای راه اندازی کسب و کار

دولت قبرس شمالی سیاست های خود را بر اساس جذب سرمایه خارجی استوار می کند. پشتوانه بسیار خوبی برای بنیانگذاران کسب و کار است و با سهولت گرفتن مجوز کسب و کار و سپس اعطای وام های بلند مدت با بهره بسیار کم، سرمایه گذاران زیادی را از سراسر دنیا به فکر راه اندازی کسب و کار انداخته است. در قبرس شمالی باشید.

قبرس شمالی کشوری با جمعیت کم و پتانسیل بسیار بالا است. تعداد دانشجویان خارجی در این کشور سه برابر قبرسی هاست. و با پیش بینی های انجام شده تخمین زده می شود که سالانه بیش از 10 میلیون گردشگر از این کشور دیدن کنند. بنابراین مشاغلی که پاسخگوی نیاز دانشجویان و گردشگران باشد می تواند بازار کار خوبی داشته باشد.

علاوه بر این دو حوزه، هر شغل مرتبط با بازار ساخت و ساز بازار بسیار مناسبی برای رشد و توسعه دارد. سرمایه گذاران زیادی به بازار املاک در قبرس شمالی هجوم آورده اند و کار ساخت و ساز با سرعت و مقیاس بسیار سریع در این کشور در حال انجام است.

اگر بخواهیم عنوانی در مورد یک تجارت بسیار امیدوارکننده بگوییم، باید چیزی شبیه به این بگوییم:

یک کافه یا رستوران

فتوکپی و کارهای فنی مربوط به امور دانشجویی

تعمیر گوشی موبایل

آرایشگاه

عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای

دفتر ساخت و ساز

مهندسی ساخت و ساز

تهیه کابینت و مصالح چوبی

تولید سنگ های ساختمانی

گرافیک و تبلیغات

چه کسانی می توانند با ثبت شرکت در قبرس اقامت کنند؟

حمایت دولتی از سرمایه گذاران در حوزه مسکن نیز اعمال می شود. صاحبان مشاغل در ابتدا ویزای تجاری دو ساله دریافت می کنند و تمام زیر مجموعه های آنها بدون نیاز به حمایت مالی مجوز اقامت دریافت می کنند (زیررده ها برای همه انواع اقامت یکسان است). صاحبان مشاغل برای دریافت وضعیت اقامت نیازی به ارائه هیچ گونه حمایت مالی ندارند و روند اخذ اقامت آنها سریعتر و آسانتر از سایر انواع اقامت است.

آیا ثبت نام در یک شرکت به ما اقامت دائم می دهد؟

خیر، پس از شش سال و لغو بیمه کار در این مدت، مؤدی می تواند برای اقامت دائم اقدام کند.

مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل

شما می توانید ویزای تحصیلی در قبرس شمالی را از دو طریق دریافت کنید:

• ثبت نام در دانشگاه ها

ثبت نام در کالج هایی که دوره های آموزشی کوتاه مدت ارائه می دهند. برای مثال دوره های ترکی، انگلیسی، آلمانی یا مدارسی که دوره های کوتاه مدت مانند آموزشگاه های فنی و حرفه ای ارائه می دهند. مانند دوره های مدیریت گردشگری، مدیریت پروژه و مدیریت بازرگانی.

یک دانشجو (چه دانشجو و چه دانشجو) نیازی به تامین منابع مالی ندارد. اما شرکای بیش از 18 سال باید توانایی مالی خود را به دولت نشان دهند. (در حال حاضر 25000 دلار به بالا)

دانشجویان و افراد تحت تکفل آنها از محل اقامت رایگان دولت برخوردار خواهند بود و اجازه افتتاح حساب بانکی را خواهند داشت.

در این صفحه دانشگاه های قبرس شمالی را به تفصیل توضیح داده ایم.

مزایای اقامت تحصیلی قبرس شمالی معایب اخذ اقامت تحصیلی قبرس شمالی

عدم نیاز به منابع مالی - پرداخت مالیات کمتر - استفاده از خدمات رایگان پزشکی در مراکز درمانی دانشگاه و سایر مراکز دولتی - امکان اخذ ویزای همراه دانشجویی - امکان اقامت دائم - الزام به خروج سریع از کشور تا جایی که ممکن است

اخذ اقامت قبرس از طریق تماس کاری

به طور کلی، ویزای شغلی در اداره مهاجرت قبرس شمالی رایج نیست. اما کارفرمایان این حق را دارند که در صورت داشتن کارکنان مجرب در خارج از جزیره و تمایل به آوردن آنها به شرکت خود در قبرس، دعوتنامه کار را برای متقاضی ارسال کنند. در این صورت کارفرما در قبال کارمند مسئول است و در صورت ارتکاب جرم از سوی کارفرما کفیل قانونی کارفرما خواهد بود.

ضمناً کارفرما موظف است مبلغ را در بانک به نام کارگر خارجی خود مسدود کند. تمام این محدودیت‌ها برای اطمینان از اولویت دادن کارفرمایان به افرادی است که ویزای قبرس را دریافت کرده‌اند و از فیلترهای اصلی دولتی (ظرفیت مالی و کارت سلامت) برخوردار هستند.

کارفرما باید حداقل دستمزدی را که وزارت کار به عنوان دستمزد ماهانه تعیین می کند به کارمند پرداخت کند و علاوه بر آن حق بیمه ماهانه به کارمند بپردازد. در حال حاضر هزینه بیمه برای کارگر غیر قبرس حدود 3000 لیر ترکیه و حقوق آن حدود 20000 لیر ترکیه است.

اقامت و مهاجرت به قبرس از طریق تمکن مالی.

اخذ ویزای موقت یک ساله از طریق فاینانس و اجاره خانه که در سال های گذشته راه اخذ اقامت بود، در قوانین جدید ۲۰۲۴ لغو شده است. در این نوع ویزای موقت؛ مبلغ کمک هزینه باید بیش از 2500 دلار باشد. باید توجه داشته باشید که مبلغ باید در حساب شما باشد و از زمان تراکنش شما (حدود 2 ماه یا کمی بیشتر) در حساب شما موجود باشد. فردی که منابع مالی دارد می تواند برای زیر مجموعه های خود برای ویزای یک ساله اقدام کند و برای زیر مجموعه ها نیازی به مبلغ اضافی نیست. (زیررده ها در همه انواع اقامتگاه ها یکسان است).

تمامی ساکنانی که از این طریق مسکن دریافت می کنند، مانند هر نوع مسکن دیگری از مزایای دولتی رایگان برخوردار خواهند شد.

پاسپورت قبرس با سرمایه گذاری

جالب است بدانید که در روش مهاجرت به قبرس یورومای پاسپورت را برای پول نمی فروشد. دلیل این امر حفظ امنیت بالای این کشور است.

بسیاری از کشورها از جمله قبرس جنوبی و یونان سعی دارند با فروش شهروندی خود به خارجی ها در ازای مبالغ هنگفت، ضعف اقتصادی خود را جبران کنند. به همین دلیل است که جریان مجرمان ثروتمندی که به دنبال هویت جدیدی برای پوشش جنایات خود در این کشورها هستند، امنیت این کشورها را تهدید می کند. قبرس شمالی کشوری امن است. صرف نظر از میزان سرمایه گذاری در 5 سال اول اقامت، مهاجران را به دقت و با دقت اندازه گیری کنید. و بعد از حداقل 5 سال در گام اول راه را برای کارت اقامت دائم و در مرحله بعد پاسپورت هموار می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۰/۲۸
مدیر سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی