نت خبر

گزیده ای از اخبار مهم اینترنتی

نت خبر

گزیده ای از اخبار مهم اینترنتی

در این سایت از برخی از خبرهای مهم در زمینه های گوناگون آگاه خواهید شد.

آخرین نظرات

متن آهنگ دوست دارم ولی با ترس و پنهانی راغب

دوست دارم… دوست دارم… ولی با ترس و پنهانی!♫!
که پنهان کردن یک عشق؛ یعنی اوجِ ویرانی !♫!
دوست دارم! دوست دارم!♫!
دوست دارم! دوست دارم! ولی با ترس و پنهانی!♫!
دلم رنج عجیبی می برد از دوریت؛ اما نجابت می کند !♫!
مانند بانوهای ایرانی!♫!
دوست دارم! دوست دارم!♫!
دوست دارم! دوست دارم! ولی با ترس و پنهانی!♫!
دوست دارم؛ غمِ این جمله را دیدی؟ !♫!

https://musicdel.ir/single-tracks/153394/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۰۹
مدیر سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی