نت خبر

گزیده ای از اخبار مهم اینترنتی

نت خبر

گزیده ای از اخبار مهم اینترنتی

در این سایت از برخی از خبرهای مهم در زمینه های گوناگون آگاه خواهید شد.

آخرین نظرات

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

طراحی پست اینستاگرام و استوری

پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۰۶ ق.ظ

چگونه از استخراج غیرقانونی بیت کوین در کامپیوتر خود جلوگیری کنیم؟

حالا از شما خواسته می شود که تعیین کنید که واترمارکی که می خواهید ایجاد کنید متنی باشد یا تصویری، در اینجا ما متن را انتخاب می کنیم.

اگه هر سوالی یا نظری دارین میتونید به آدرس بالا برید و سوالاتتونو بپرسید. بی صبرانه منتظر جواب دادن به دیدگاه ها هستم . . .

سلام. من نرم افزار را نصب کردم اما وقتی عکس را روی اسلاید ها قرار میدم بعد که به فیلم تبدیل میشه یک نوار زرد رنگ میاد پایین صفحه. چی کار باید بکنم؟ لطفا راهنماییم کنید.

اینجا هستید : خانه نمونه کار ها نمونه کارهای طراحی گرافیک نمونه کارهای طراحی استوری اینستاگرام

طراحی تبلیغات شبکه اجتماعی

اولین این امکان ها هم، قابلیت افزودن فیلتر بر روی پست استوری است. لبته در استوری دیگر خبری از آن لیست متنوع فیلترها در پست‌های عادی نیست، اما با اینحال، هنوز هم به چندین فیلتر جالب دسترسی خواهید داشت.

ربات اینستاگرام » وبلاگ » اینستاگرام » گذاشتن آهنگ روی عکس در استوری

۱۰ روش برتر گذاشتن لوگو و نوشتن متن روی عکس یا واترمارک اندروید

برای اینکار کافی است روی یک از گزینه‌های رنگ انگشت خود را نگه دارید تا پالت مربوط به انتخاب رنگ برای شما باز شود. در ویدئو زیر می‌توانید نحوه انجام دادن این کار را ببینید.

طراحی پست اینستاگرام دکتر الهام رمضانی – روز پزشک مبارک

این یعنی بینندگان می‌توانند داستان شما را به صورت پخش زنده تماشا کنند. فکر می‌کنم ممشخص است که داستان های زنده، یک راه عالی برای ارتباط برقرار کردن با دنبال کنندگان کانال شما هستند.

این مطلب مربوط به موضوع دانلود نرم افزار ساخت فیلم با عکس میباشد.

این اپلیکیشن مجموعه کاملی از قابلیت های مختلف را برای ویرایش و ساخت کلیپ های ویدیویی جالب در اختیارتان قرار خواهد داد و توصیه می‌کنیم که حداقل یک بار هم که شده از آن استفاده کنید.


مطالب مشابه:
https://bit.ly/2IQ3jHp
http://bit.do/instagram-post-des
http://gg.gg/instagram-post
https://v.ht/insta-post-des
https://u.to/vCuJFg
https://tinyurl.com/instagram-post-des
https://v.gd/instagrampostdesigne
https://is.gd/designinstaposts
https://opizo.com/8WfNzv

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۸ ، ۰۹:۰۶
مدیر سایت

چگونه گرافیک اینستاگرام خود را متحول کنیم؟

چهارشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۰۰ ق.ظ

البته اینم بگم که الان ، پیج ها و سایت هایی هستن که طراحی این بک گراند رو با مبلغ واقعا بالایی انجام میدن. ولی من تو این آموزش ترفند و روند طراحی رو به شما آموزش میدم.

طراحی پست اینستاگرام بوتیک خانوم خانوما – برنده قرعه کشی به زودی توضیحات بیشتر در مورد طراحی پست اینستاگرام قرار میدهیم. این مطلب مربوط به موضوع دانلود نرم افزار ساخت فیلم با عکس میباشد. چطور میتونم در مورد طرح هام نظر بدم و پیشرفت پروژه ام رو دنبال کنم؟ البته شما میتوانید از برنامه های دیگری چون فلیپگرام نیز استفاده کنید که ما آخرین نسخه این برنامه را برای شما آماده دانلود کرده ایم.

اولین روش از طریق خود برنامه اینستاگرام است و دومین روش از طریق برنامه های میانجی است.

شما می‌توانید همین حالا با مراجعه کردن به ادامه مطلب، ضمن آشنایی با سایر ویژگی‌های آن و نیز مشاهده تصاویری از محیط داخلی برنامه، آن را دانلود و نصب کنید.

با این آموزش میتونید عکس مورد نظرتون رو که میتونه یه تبلیغ یا چیز دیگه باشه رو روی یک آهنگ بذارین و در هنگام پخش آن آهنگ عکس نمایش داده بشه که خیلی سادست موفق باشین

با عضویت در خبرنامه ، جدیدترین نرم افزار ها و مطالب را در ایمیل خود دریافت کنید .

تفاوت فیلترهای صورت با سایر قابلیت‌های ویرایشی که قبل از این به آنها اشاره کردیم این است که فیلترهای صورت را می‌توانید قبل از گرفتن تصویر یا شروع فیلم خود، بر روی آن اضافه کنید.

واحد تولید محتوای وی‌ دیجیتال مارکتینگ انواع محتوا را براساس استراتژی بازاریابی محتوایی در قالب پکیج‌ یا به‌صورت موردی انجام می‌دهد.

با اینحال، همانطور که احتمالاً فهمیده باشید، در طول ۲۴ ساعت یک استوری، شما می‌توانید به طور مداوم به عکس‌ها و ویدئوهای آن بیفزایید.

این مطلب مربوط به موضوع دانلود نرم افزار ساخت فیلم با عکس میباشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مهر ۹۸ ، ۰۹:۰۰
مدیر سایت