نت خبر

گزیده ای از اخبار مهم اینترنتی

نت خبر

گزیده ای از اخبار مهم اینترنتی

در این سایت از برخی از خبرهای مهم در زمینه های گوناگون آگاه خواهید شد.

آخرین نظرات

۱ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

10 پیشنهاد ویژه در نصب کافه

پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۰۸:۳۰ ق.ظ


آیا می خواهید یک کافه باز کنید؟ این خبر خوبی است! شروع این کار عالی است (این واقعاً درست است)! به گزارش مجله آلگرا، کل فروش کافی شاپ در سال 2017، 24061 فروشگاه و مجموع فروش کافی شاپ ها 9.6 میلیون بوده است. این اعداد نسبت به سال گذشته 7.7 درصد افزایش تولید و 7.3 درصد افزایش فروش کل را نشان می دهد. انتظار می رود این روند رشد در پنج سال آینده ادامه یابد و راه اندازی یک کافی شاپ را به یکی از بهترین سرمایه گذاری ها تبدیل کند.

اما همانطور که بازار رشد می کند، رقابت نیز افزایش می یابد و شما می خواهید مطمئن شوید که کسب و کار شما در صدر قرار دارد. اگر می خواهید به تصمیمی برسید شاید این مقاله بتواند با ایده ها و پیشنهاداتتان تا حدودی به شما کمک کند که حاصل تلاش چندین ساله افراد مختلف با کافی شاپ های فراوان است. به هر حال، این یک لیست کامل از دستورالعمل ها است، اما امیدواریم که برای شما مفید باشد.

1) زمینه های فروش منحصر به فرد ایجاد کنید

خوب، این یک پیشنهاد بدیهی است، اما در این بازار شلوغ شما واقعا باید راهی برای متمایز کردن خود از رقبا و جذب مشتریان با پیشنهادهای فروش منحصر به فرد پیدا کنید. شاید شما یک قهوه ساز خبره باشید و بخواهید اولین کافی شاپ صنعتگر را در محله خود باز کنید، یا مهارت های منحصر به فرد شما در پخت باعث می شود مشتریان کیلومترها برای امتحان کیک های شما بیایند. شاید اولین فروشگاه خرده فروشی را در یک محله شلوغ باز کرده باشید یا این استعداد تجاری را داشته باشید که سریع ترین و کاربردی ترین کافی شاپ را در آن منطقه باز کنید.

به طور خلاصه، نقاط قوت خود را بشناسید و از آنها به طور موثر استفاده کنید.

۲) نیازهای مشتریان خود را بشناسید

مهم نیست که چگونه قصد راه اندازی و راه اندازی کافی شاپ خود را دارید، باید به دنبال مشتریان منحصر به فرد خود باشید. اگرچه ممکن است ترجیحات خود را در مورد تفریح ​​و ظاهر کافی شاپ، تجهیزات، منو و قیمت ها، خدمات، ساعات کاری و غیره داشته باشید، اما ابتدا باید به نیازهای مشتریان خود توجه کنید. دانش‌آموزان، کارگران، مادران و کودکان، بازنشستگان - در هر سنی و همه افراد هنگام برنامه‌ریزی فرآیند کار به دقت در نظر گرفته می‌شوند. اما شما باید تصمیم بگیرید که آیا به همه مردم خدمات ارائه خواهید کرد یا فقط به بخش های خاصی از مردم.

برای مثال، دانش‌آموزان ممکن است خدمات سریع با بیرون‌بر، منوی جامع و جالب، فضای عجیب و غریب، فضایی پر جنب و جوش، Wi-Fi رایگان، قیمت‌های مناسب را بخواهند. برعکس، گروه مادران مرفه می توانند برای خدمات بهتر، محیطی دوستدار کودک، امکانات بیشتر و منوی خانواده محور هزینه بیشتری بپردازند. ترجیحات خود را کنار بگذارید و نیازهای قهوه را از دیدگاه مشتریان خود حل کنید.
 

3) درباره قهوه بیاموزید

فرهنگ دم کردن قهوه در حال تبدیل شدن به جریان اصلی است: نسل جدیدی از کافی شاپ های مستقل و متخصصان کوچک قهوه برای حمایت از خریداران قهوه در حال ظهور هستند. کافی شاپ های زنجیره ای در حال فعالیت هستند و در سال های آینده محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. مشتریان وفادار نیز خواهان خدمات اجتماعی بیشتری هستند. اکنون زمان آن است که قهوه واقعی را بشناسید.

در این بخش وبلاگ هایی را معرفی می کنیم که به شما کمک می کند دانش کافی را کسب کنید.

انجمن تخصصی قهوه

صنوبر

مجله سوزاندن

مجله باریستا

مجله کافئین

4) در مورد رقبای خود تحقیق کنید

تحقیق در مورد رقبا بسیار مهم است. سوالات زیر را از خود بپرسید

آیا رقبای بیشتری در بازار وجود دارد؟

کدام مشاغل رقابتی موفق هستند و چرا؟

چه پیشنهادات دیگری می توانید ارائه دهید؟

چه کسی اخیراً رقابت را ترک کرد و چرا؟

شما باید وارد بازار شوید و با رقبای خود رقابت کنید - قسمت قهوه ساز بسیار سریع حرکت می کند و همه چیز می تواند در عرض چند دقیقه تغییر کند، بنابراین مطمئن شوید که آماده هستید.

5) تامین کنندگان تجهیزات خود را با دقت انتخاب کنید

برای راه اندازی کسب و کار خود باید به تامین کنندگان تجهیزات خود تکیه کنید. می توانید مطمئن باشید که آنها محصولات مورد نیاز خود را در صورت نیاز برای شما ارسال می کنند تا با کمبود منابع مواجه نشوید و هدر ندهید. برخی از افراد ترجیح می دهند تجهیزات خود را از چند فروشنده خریداری کنند، اما برخی دیگر ترجیح می دهند تجهیزات خود را تنها از چند فروشنده خریداری کنند.

اگر خوش شانس باشید، یک تامین کننده خوب پیدا خواهید کرد که می تواند تمام نیازهای تامین مواد شما را برآورده کند. منابع خوب واقعاً به رشد کسب و کار شما کمک می کند. به عنوان مثال، آنها دانش و بینش خود را ارائه می دهند و ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهند تا کسب و کار خود را توسعه دهید.

به عنوان مثال، وقتی صحبت از قهوه می شود، کیفیت (یعنی طعم و تازگی) بسیار مهم است. مصرف کنندگان قهوه بیشتر و بیشتر از کیفیت قهوه آگاه می شوند و شما باید مطمئن شوید که بهترین دانه های قهوه، ماشین آلات و آموزش در محل را ارائه می دهید تا مشتریان خود را راضی نگه دارید.

تامین کنندگان زیادی در بازار وجود دارد (و اکثر آنها خیلی خوب نیستند)، اما انتخاب می تواند بسیار زیاد باشد. برخی از کافی شاپ ها بیش از بیست نوع فیلتر اسپرسو و فیلتر دانه قهوه برای انتخاب دارند. شما می توانید برخی از کارخانه ها مانند اسپرسو گودانگ را برای عرضه محصولات خاصی مانند شربت، چای، نوشیدنی های شکلاتی، تنقلات و اقلام ضروری در نظر بگیرید.
 

6) برای به دست آوردن تجهیزات اولیه برنامه ریزی کنید - آیا اجاره می کنید یا می خرید؟

بدست آوردن تمام ابزارهای مورد نیاز می تواند یک کار دلهره آور باشد، به خصوص زمانی که نمی دانید کار شما در طول زمان چگونه تغییر می کند. برخی از افراد ترجیح می دهند تجهیزات خود را خریداری کنند در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند آن را اجاره کنند.

شما می توانید از میان بسیاری از اجاره ماشین های قهوه در بازار انتخاب کنید و مطمئن باشید که خدمات خوبی ارائه می دهند. برای تعمیر تجهیزات قدیمی و قدیمی نیازی به پرداخت مبالغ هنگفت نخواهید داشت.

۷) منوی قهوه خود را تغییر دهید

بنیاد

اکثر مردم انتظار دارند اسپرسو، لاته، کاپوچینو، آمریکانو و انواع قهوه را در منو ببینند. از تعویض فیلتر قهوه غافل نشوید. حتی اگر در تهیه قهوه متخصص نباشید، فیلتر قهوه فرانسوی یکی از تجهیزات مورد نیاز شما خواهد بود. و به یاد داشته باشید - مشتری معمولی از اخلاق و سایر موارد بسیار آگاه است - بنابراین به اصالت قهوه و مهارت های خود توجه کنید.

حرفه ای ها و هدایای زمان

اینجاست که باید مشتریان هدف خود را بشناسید. اگر هدف شما یک متخصص قهوه است، باید همه چیز را در مورد قهوه بدانید و قهوه ای را که در مورد منابع و جزئیات آن می دانید ارائه دهید.

با این حال، اگر جمعیت هدف شما دانش‌آموزان و افراد جوان‌تر است، به انواع بیشتری از شربت‌ها، تاپینگ‌ها، کارامل‌ها و خوراکی‌های فصلی مانند ادویه کدو تنبل و نان زنجبیلی نیاز دارید. در هر صورت، تجزیه و تحلیل کنید که چه چیزی فروخته می شود و چه چیزی نیست، منوی رقبا در بازار را زیر نظر بگیرید، از مشتریان بازخورد بخواهید و در صورت لزوم تغییراتی ایجاد کنید.

کسب و کار خود را مدیریت کنید

مشتری شما هر چه باشد، مطمئن شوید که نیازهای او را با بهترین کیفیت برآورده کرده و بهترین نوشیدنی ها را تولید می کنید. گزینه های زیاد نه تنها باعث می شود مشتریان زمان بیشتری را تلف کنند، بلکه باعث ایجاد هرج و مرج در انجام کارها می شود. چرا زمانی که 95 درصد از فروش شما فقط از سه نوع نوشیدنی حاصل می شود، زمان زیادی را صرف آموزش، سرو کردن و تهیه جوراب می کنید؟
 

8) کارکنان خود را آموزش دهید.

افراد می توانند در حرفه خود موفق شوند یا شکست بخورند، بنابراین مهم است که آن را به درستی انجام دهند. کارکنان نباید انسانی و دستی باشند، اما در مورد کیفیت خدمات باید کارآمد باشند. این جمله در قهوه به معنای زیر است:

صراط

برای اینکه بتوانید از تجهیزات برای تولید نوشیدنی های با کیفیت استفاده کنید، نیاز به هوش زیادی نیست. اما ساخت نوشیدنی های باکیفیت بیش از آنچه که اکثر مصرف کنندگان فکر می کنند به مهارت نیاز دارد. تمیز کردن، آسیاب کردن، اندازه گیری، زدن، استخراج اسپرسو، تهیه شیر و سرو نوشیدنی تمام شده. مصرف کنندگان انتظارات زیادی دارند و به راحتی شیر سوخته و عصاره های اسیدی را تشخیص می دهند. آموزش های حرفه ای را به کارکنان خود ارائه دهید و در طول زمان به این استانداردها دست یابید. برای این کار، به قهوه یا ماشین خوبی که تامین کنندگان تجهیزات به عنوان بخشی از معامله به شما می دهند، نیاز ندارید.

مهارتهای حرفه ای

اگر می‌خواهید در یک بازار شلوغ متمایز شوید، با مهارت‌های حرفه‌ای، از جمله لاته آرت، مهارت‌های آب‌جوسازی، و آموزش معلمان پیش بروید. ارائه دهندگان تجهیزات می توانند در اینجا نیز به شما کمک کنند.

9) رضایت مشتری

راضی نگه داشتن مشتریان کلید افزایش فروش است. انجام تجارت خوب در خارج از کافه راهی عالی برای رشد کسب و کار شما و جذب مشتری است.

علاوه بر این، غذاهای جذابی که خوشمزه به نظر می رسند، برای مشتریانی که از آنجا عبور می کنند جذاب خواهد بود. به محض ورود مشتریان به فروشگاه شما، به آنها بگویید چه چیزی در منو دارید و چه چیزهایی برای ارائه دارید، به این ترتیب می توانید کسب و کار خوبی داشته باشید. این کار به خصوص در زمان کار و فصول بسیار مفید است. در طول تابستان حتما نوشیدنی ها را مخلوط کنید تا درآمدتان افزایش یابد.

از این گذشته، نوشیدنی های عالی، تجربیات عالی و کارکنان خوش برخورد باعث می شود مشتریان به کافی شاپ شما بازگردند. یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش وفاداری مشتری، استفاده از دم‌نوش‌های باکیفیت است، یعنی باریستاهای با تجربه و آموزش دیده از قهوه خوب و تازه از دستگاه‌های باکیفیت استفاده می‌کنند. با اجرای این موارد یک قدم از رقبای خود جلوتر خواهید بود و موفقیت بیشتری خواهید داشت.

10) مرور و خلاصه

صاحبان مشاغل باهوش می دانند که نمی توانند ساکن باشند. فرآیندهای تجاری در حال تغییر هستند، جمعیت در حال افزایش است، رقبا در حال تکامل هستند. برنامه های فروش خود را پیگیری کنید - زمانی که نشانه هایی از کاهش تعداد و میانگین مشتریان را مشاهده کردید، سریع عمل کنید. هر چه زودتر اقدام کنید، بهتر است.

توجه داشته باشید که چه چیزی می فروشد و چه چیزی نمی فروشد - دلیلی برای سرو انواع چای وجود ندارد در حالی که 95٪ مشتریان فقط سه چای شما را انتخاب می کنند. سیستم‌های نرم‌افزاری کافه شما می‌توانند گزارش‌هایی تولید کنند تا به شما در بررسی آمار فروش کمک کنند.

به دلیل فروش برخی کالاها توجه کنید، از مشتریان بازخورد بخواهید - با آنها صحبت کنید، از کارت های نظرسنجی استفاده کنید، در رسانه های اجتماعی جستجو کنید و به آنچه دنبال کنندگان خود می گویند گوش دهید.

 

ماخذ مقاله: https://payju.ir/content/لیست-کافی-شاپ-های-شیراز

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۰۲ ، ۰۸:۳۰
مدیر سایت