نت خبر

گزیده ای از اخبار مهم اینترنتی

نت خبر

گزیده ای از اخبار مهم اینترنتی

در این سایت از برخی از خبرهای مهم در زمینه های گوناگون آگاه خواهید شد.

آخرین نظرات

آهنگ جدید امین شکرشکن به نام «آتیش پاره»

چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۰۶:۰۹ ب.ظ

متن آهنگ امین شکرشکن آتیش پاره

آتیش پاره چجوری دل مارو به آتیش میکشی تو
با دست پس میزنی اما با پا پیش میکشی تو
کیو دارم باهاش بگم بخندم بیا دورت بگردم
چه حالی میده باهات آخر شب برنامه کردنت
بیا بیا پیش ما یه دیقه تو سلامتی تو و فیس تو
شما اصلی بقیه فیک تو
بیا بیا پیش ما یه دیقه تو
بگم حرف دلمو کی به تو
اکه نشی مال خودم حیف تو
دل هرکی با هرکی خوشه
من تورو هستنم
میخوام تا آخرش دست تو باشه تو دستم
تو که پیشمی حالم اصلا دست خودم نیست
حواست به من باشه وقتی که هستم

بیا بیا پیش ما یه دیقه تو سلامتی تو و فیس تو
شما اصلی بقیه فیک تو
بیا بیا پیش ما یه دیقه تو
بگم حرف دلمو کی به تو
اکه نشی مال خودم حیف توMusicdel | موزیکدل

 

 آهنگ جدید امین شکرشکن به نام «آتیش پاره»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۳۱
مدیر سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی