نت خبر

گزیده ای از اخبار مهم اینترنتی

نت خبر

گزیده ای از اخبار مهم اینترنتی

در این سایت از برخی از خبرهای مهم در زمینه های گوناگون آگاه خواهید شد.

آخرین نظرات

هر آنچه باید در مورد ماشین ظرفشویی بدانید

يكشنبه, ۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۰۶:۵۲ ب.ظ


ماشین ظرفشویی یکی دیگر از وسایلی است که امروزه با موفقیت جای خود را در آشپزخانه باز کرده است.

این وسیله خانگی جالب و کارآمد توسط یک زن ثروتمند در قرن نوزدهم اختراع شد، اما با رشد و پیشرفت تکنولوژی، ویژگی های زیادی به آن اضافه شد که یکی از دلایل محبوبیت ماشین ظرفشویی در بین خانم ها همین است.

در این مقاله شما را با این وسیله جالب و موثر آشنا می کنیم.

ماشین ظرفشویی یک وسیله الکتریکی است که به طور خودکار ظروف کثیف را بدون مخلوط کردن دستی می‌شوید. قبل از باز کردن ماشین ظرفشویی، ظروف را در آن قرار دهید، مواد شوینده یا مایع را در محفظه مخصوص بریزید و پس از بستن درب ماشین ظرفشویی دکمه استارت را فشار دهید.

ماشین ظرفشویی؛ میوه ها و سبزیجات را هم بشویید.

همانطور که می دانید برنامه های شستشوی مختلفی در ماشین ظرفشویی وجود دارد که با آن ها می توانید ظروف حتی میوه ها و سبزیجات را به خوبی بشویید. تنها تفاوت شستن ظروف با میوه و سبزیجات در زمان و دمای آب است.

در واقع برای شستن ظروف زمان زیادی و دمای بالای آب نیاز خواهد بود تا کثیفی ها به خوبی از روی ظروف پاک شوند. این در حالی است که برای شستن سبزیجات و میوه ها فقط از آب سرد استفاده می شود و نیازی به استفاده از مایع ظرفشویی یا پودر نیست.

انواع ظرفشویی

اکنون که به طور کلی نحوه عملکرد ماشین ظرفشویی را می دانیم، بهتر است در مورد انواع ماشین ظرفشویی اطلاعاتی به دست آوریم.

تا به امروز سه نوع ماشین ظرفشویی طراحی و ساخته شده است. ماشین ظرفشویی توکار، ماشین ظرفشویی رومیزی و ماشین ظرفشویی مستقل سه نوع محبوب از این دستگاه سرگرم کننده و همه کاره هستند.

داخل ماشین ظرفشویی

همانطور که از نام ماشین ظرفشویی توکار پیداست این ماشین ظرفشویی در قسمت های مختلف مانند زیر سینک، بین کابینت، زیر کابینت و ... نصب می شود.

شستن ظروف رومیزی

یکی از محبوب ترین انواع ماشین ظرفشویی، نوع کانتر است. جابجایی آسان و سریع، قرار دادن در کمد، کنار سینک، روی میزهای آماده و حتی در بالکن یا انباری از جمله نکات مثبت ماشین ظرفشویی رومیزی است.

از دیگر ویژگی های این ماشین لباسشویی سایز کوچکتر این مدل ماشین نسبت به نوع ایستاده آن است. معمولا این مدل ماشین لباسشویی برای شش تا هشت نفر طراحی و تولید می شود و بیشتر مناسب خانواده های کم جمعیت است.

ماشین ظرفشویی ایستاده

ماشین ظرفشویی ایستاده یکی دیگر از وسایل پرکاربرد است که اغلب برای مهمانی ها و خانواده های پرجمعیت مناسب است. ماشین ظرفشویی های مستقل معمولا در کنار سینک و بین کابینت های دیگر قرار می گیرند. برای دسترسی آسان در صورت نیاز

البته یک نکته مهم برای استفاده از انواع ماشین ظرفشویی این است که به آنها دسترسی داشته باشید و روی شیر آب نصب کنید تا آب وارد ماشین لباسشویی شود و سپس لوله تخلیه را برای تخلیه آن نصب کنید. آب را در حین و بعد از شستشو هدر دهید.

معرفی دو برند برتر ماشین ظرفشویی

ماشین لباسشویی بوش

همانطور که می دانید ماشین های ظرفشویی برندهای مختلفی در بازار داخلی وجود دارد که هر برند ویژگی های منحصر به فرد و ایده آل خود را دارد.

یکی از بهترین برندهای ماشین ظرفشویی ساخت آلمان، ماشین ظرفشویی بوش است. در این نوع ماشین ظرفشویی، قفسه ها انعطاف پذیر هستند و به شما این امکان را می دهند که 30 درصد ظروف بیشتری را درون آن ها قرار دهید.

علاوه بر این در ماشین ظرفشویی بوش می توانید از ابزارهای کاربردی برای زیبا و صاف کردن سطح ظروف استفاده کنید، از سنسورهای آبی برای جلوگیری از نشت آب و مصرف مواد شوینده کمتر شستشوی فوق سریع، برای سیستم های ایمنی به ظرف شیشه ای اشاره می کند، دستگاه بی صدا در هنگام شستشو، ویژگی های مختلف با توجه به اسپری آب تحت فشار، سیستم استریل کردن ظروف، سیستم جلوگیری از نشت آب، کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه شده است.

ماشین ظرفشویی ال جی

ماشین لباسشویی ال جی یکی دیگر از ماشین لباسشویی های ساخت خارجی است که در بین ساکنان کشور بسیار محبوب است.

در ویژگی‌های ماشین لباس‌شویی ال‌جی، فناوری تمیز کردن بخار به دلیل معرفی موتور الکتریکی، کیت شستشوی هوشمند، موتور چرخش مستقیم، بدون صدا در هنگام شستشو، صفحه کنترل لمسی، صفحه نمایش LED قدرتمند است. مقدار آب در هنگام شستشو و غیره آن را بنویس

ماشین های ظرفشویی و ظرفشویی اسنووا و پاکشوما تولید ملی از سامسونگ، کیچن اید، هیتاچی، الگانس، دوو، هاردستون، بکو، مجیک، مدیا، ایندزیت و غیره. نمونه های مناسب و ایده آلی از ماشین های ظرفشویی هستند که در حال حاضر در سراسر جهان تولید می شوند. و به مشتریان ارائه می شود.
برای تعمیر ظرفشویی بوش در تهران به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://paydarservice.org/تعمیر-ماشین-ظرفشویی-بوش/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۷/۲۲
مدیر سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی