نت خبر

گزیده ای از اخبار مهم اینترنتی

نت خبر

گزیده ای از اخبار مهم اینترنتی

در این سایت از برخی از خبرهای مهم در زمینه های گوناگون آگاه خواهید شد.

آخرین نظرات

نحوه بازنویسی محتوا و تکنیک ها

دوشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۸ ق.ظ


اگر می خواهید سایت شما در گوگل یا سایر موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشد، باید تولید محتوا را جدی بگیرید. محتوا پادشاه است و هر چه مقالات و محتوای بهتری در وب سایت خود داشته باشید، ترافیک بیشتری دریافت خواهید کرد. اما یک مشکل بزرگ وجود دارد. تولید محتوا از ابتدا نیاز به تخیل و زمان زیادی دارد. ارسال مطالب در اینجا مناسب نیست.

بازنویسی محتوا یکی از ساده ترین و رایگان ترین راه ها برای بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو است. این کار معمولا به دو صورت انجام می شود:

وقتی مطالبی را می نویسیم، چیزی در مورد آن نمی دانیم و زمانی که محتوای قدیمی سایت خود را ویرایش و به روز می کنیم.

بازنویسی محتوا چیست و چه فرآیندی دارد؟

بازنویسی محتوا به معنای گرفتن محتوای منتشر شده قدیمی و تبدیل آن به محتوای غنی، با کیفیت و طبیعی به روز شده برای انتشار مجدد به عنوان یک پست وبلاگ جدید است. شما همیشه به دنبال مطالب و موضوعات جدید نخواهید بود. گاهی اوقات می توانید با لمس محتوای قدیمی و پاکسازی آن از آلودگی، محتوای جدیدی ایجاد کنید.

هنگام بازنویسی محتوا، باید چند نکته را در نظر داشته باشید تا مطمئن شوید که محتوا مانند قبل نیست. توجه به این نکته ضروری است که ایجاد چندین دسته از یک محتوا سیگنال خوبی به گوگل ارسال نمی کند. هنگام نوشتن محتوا اصولی وجود دارد که باید رعایت کنید. در زیر، روش‌هایی را به شما نشان می‌دهیم که می‌توانید برای بازیابی روش‌های قدیمی استفاده کنید.

محتوای قدیمی را به تصویر تبدیل کنید

اینفوگرافیک یکی از بهترین راه ها برای تبدیل چیزهای قدیمی به عکس است. با استفاده از اینفوگرافیک می توانید تمام ایده هایی را که در گرافیک خود استفاده کرده اید خلاصه کرده و به مخاطبان خود نشان دهید. اگر در ایجاد اینفوگرافیک متخصص نیستید، وب سایت ها و نرم افزارهایی وجود دارند که کار را برای شما آسان می کنند. همچنین اینفوگرافیک ها فرم بسیار محبوبی از گرافیک هستند و می توانید با چرخاندن آن به محتوای قدیمی جان تازه ای ببخشید.

محتوای قدیمی را به دوره های آموزشی رایگان تبدیل کنید

یکی از محبوب ترین و بهترین راه ها برای جذب بازدیدکننده به وب سایت و دریافت ایمیل و شماره تلفن کاربران، دوره های رایگان است. این دوره ها می توانند به شما کمک کنند تا کاربران را به دوره های پولی و محصولاتی که ارائه می دهید جذب کنید.

برای جمع آوری ایمیل و شماره تلفن، محتوای قدیمی را به مجموعه تبدیل کنید

برخی از شنوندگان به دنبال محتوای کامل و جامع برای یافتن سوالاتی در مورد یک موضوع هستند. مجموعه ای از مطالب قدیمی که درباره موضوع خود نوشته اید ایجاد کنید و شماره تلفن و آدرس ایمیل افراد را ضبط کنید. دریافت ایمیل یا شماره تلفن مخاطب هدف شما می تواند بسیار مفید و فوق العاده مفید باشد. این به شما این امکان را می دهد که مخاطبان خود را به سمت محتوای کاملی که به دنبال آن هستند هدایت کنید و با کسب اطلاعات از آنها به اهداف خود برسید.

محتوای قدیمی را به پادکست تبدیل کنید

پادکست ها و فایل های صوتی یکی از پرطرفدارترین انواع محتوا هستند و تمایل مخاطبان به شنیدن آن ها افزایش یافته است. بنابراین، فقط یک مقاله مفید و جالب از محتوای قدیمی خود انتخاب کنید و آن را به پادکست تبدیل کنید و در رسانه پادکست منتشر کنید. با انجام این کار، هم به افزایش آگاهی از برند خود و هم جذب شنوندگان پادکست علاقه مند کمک خواهید کرد.

محتوای قدیمی را به کتاب الکترونیکی تبدیل کنید

نوشتن کتاب الکترونیکی کار بسیار سخت و زمان بری است. بسیاری از کاربران علاقه مند به خواندن کتاب های الکترونیکی به جای کتاب های فیزیکی هستند. با استفاده از محتوای قدیمی و لینک دادن به آن، می توانید سرعت تولید کتاب الکترونیکی خود را افزایش دهید و در زمان کمتری یک کتاب الکترونیکی ارزشمند ایجاد کنید. یکی دیگر از مزایای کتاب های الکترونیکی این است که می توانید شماره تلفن و ایمیل خود را با خود حمل کنید.

محتوای قدیمی را به ویدیو تبدیل کنید

ویدئوها در حال حاضر جذاب ترین نوع محتوا برای مخاطبان هستند. از طریق پلتفرم هایی مانند یوتیوب و آپارات می توانید به راحتی مخاطب جذب کنید. محتوای سایت قدیمی خود را پیدا کنید و شروع به ضبط ویدیو در مورد آن کنید. همچنین می‌توانید محتوای ویدیوی خود را به صورت موشن گرافیک یا انیمیشن منتشر کنید تا جذاب‌تر شود. جدای از همه اینها، می توانید با ارسال ویدیوهای خود در یوتیوب به کسب درآمد نیز فکر کنید. اگر محتوا را پادشاه بدانیم، محتوای ویدئویی تاج درخشانی بر سر شاه است. پس باید از آن اجتناب کرد.

مزایای بازنویسی محتوا چیست؟

نوشتن مطالب جدید برای شما مفید خواهد بود. در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

مدیریت زمان یکی از مهمترین مشکلاتی است که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند. برای نوشتن یک مقاله جدید، تولیدکنندگان محتوا باید در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنند، موضوعات را بیابند، مقاله بنویسند و موارد دیگر. این فرآیند برای تولیدکنندگان محتوا زمان‌بر است و گاهی اوقات ممکن است محتوای جدیدی کشف نشود. در این صورت بازنویسی محتوا بهترین گزینه است. زیرا می تواند به محتوای قدیمی جان تازه ای بدهد و در یک لحظه آن را به محتوای جدید تبدیل کند. به خصوص اگر مطالب زیادی تولید شده باشد و ذهن نویسنده خسته شده باشد.

در محیط رقابتی دیجیتال امروزی، وقتی دائماً بارها و بارها محتوا تولید می کنید، به راحتی فراموش می کنید که همیشه در مقابل مخاطبان خود نیستید. بنابراین، برای جلوگیری از عقب افتادن، باید به طور مرتب محتوا ایجاد و منتشر کنید. بازنویسی محتوا به شما این امکان را می دهد که در عین جذب بینندگان به محتوای قدیمی و بی فایده، سریعتر محتوا تولید کنید.

استفاده از محتوا به روش های دیگر تصور کنید یک پیام متنی کامل و جامع درباره موضوعی نوشته اید. اکنون می توانید همان محتوا را به ویدیو تبدیل کرده و در شبکه های اجتماعی منتشر کنید، آن را به فایل پادکست تبدیل کنید یا به عنوان یک اینفوگرافیک عمیق به مخاطبان خود ارائه دهید. ارائه محتوای خود به شیوه ای متفاوت می تواند تاثیر آن را افزایش دهد و مخاطبان بیشتری را جذب کند.

بهبودها و به روز رسانی های محتوا ممکن است محتوایی که ارسال می کنید قدیمی باشد یا اطلاعات موجود در آن تغییر کرده باشد. با بازنویسی محتوای خود، محتوای خود را با آخرین اخبار، آمار و اطلاعاتی که کاربران در صورت دسترسی به آن همچنان می توانند از آن استفاده کنند، به روز می کنید.
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۲۴
مدیر سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی