طراحی آرم چیست؟ چرا مهم است؟
این بدان معنی است که ، به عنوان یک طراح آرم ، قبل از کار بر روی هر ایده ، باید فضای کاری را که برای آن طراح می کنید کاملاً درک کنید. رقبای مارک ها چه کسانی هستند و چگونه عمل می کنند؟ حال ، چه رنگ ها و نمادهایی در رقابت وجود دارد؟ چگونه می توانیم یک طراحی آرم متفاوتی داشته باشیم تا تجارت ما از دیگران متمایز شود؟ تا انتها با فریلنس پروژه همراه باشید.
طراحان آرم اغلب از ابتدا قصد طراحی یک آرم را دارند ، اما این رویکرد نیز باید در شناسایی صحیح مخاطب باشد. با گذشت زمان ، هر معنا یا ارتباط با تعامل با آرم بدست می آید. آرم جدید یک ظرف خالی است و از روز اول برای مخاطب معنی ندارد.
با گذشت زمان ، این معنی از طریق بازاریابی مداوم و تعامل مشتری با برند شرکت اضافه می شود. برای طراحی آرم ، ما نه تنها باید به زیبایی آرم توجه کنیم یا به سادگی به سلیقه شخصی مشتری توجه کنیم ، بلکه این آرم را باید یک ابزار تجاری استراتژیک در نظر گرفته شود که به رشد و دیدن شرکت کمک می کند.
چرا طراحی لوگو برای جهان مهم است؟
هنگامی که او یک تجارت را در ذهن به یاد می آورد ، او اغلب بلافاصله نمایانگر آرم است ، بنابراین وقتی آرم خود را می بیند ، به عنوان آرم نایک و اپل ، بلافاصله آن را به خاطرات ، تجربیات و تعامل برند خود مرتبط می کند. یک طراحی خوب آرم به یاد ماندنی خواهد بود و به مشتریان کمک می کند تا این برند را به خاطر بسپارند. پردازش و به یاد آوردن اشکال و رنگ ها برای مغز انسان راحت تر از کلمات است. این بدان معنی است که اگر هویت آرم در بازار بی نظیر باشد ، شما به راحتی مشتریان خود را پیدا خواهید کرد و خدمات خود را می فروشید و مشتریان را به دوستان خود توصیه می کنید.
با نگاهی به طراحی آرم ، ما می خواهیم ، قضاوت کنیم و بلافاصله یک تجارت یا خدمات را به طور خاص درک کنیم. اگر معتقدیم که یک شرکت بسیار گران قیمت تبلیغات زیادی به نظر می رسد ، ما از خرید آن خودداری خواهیم کرد. به همین ترتیب ، اگر آرم (و هویت برند مربوطه) شبیه به نوع شرکت ، محصولات یا خدماتی باشد که ما به دنبال آن هستیم و می خواهیم ارتباط برقرار کنیم ، ما به طور فعال با شرکت تعامل خواهیم داشت و محصولات و خدمات آن را خریداری خواهیم کرد. به همین دلیل ، لازم است که آرم به طور صحیح مارک را نشان دهد زیرا می خواهد مخاطبان صحیح را به خود جلب کند.
این آرم انتظارات شرکت را تشکیل می دهد ، و اگر این خواسته ها را برآورده نکند ، یا اگر مشتری شر را جذب کند ، همه چیز شروع به کاهش و هدر دادن وقت و هزینه برای افرادی می کند که مشتری نمی شوند و حتی انتقادات بدی از مشتریان دریافت می کنند. به همین دلیل طراحی صحیح آرم مهم است.