نت خبر

گزیده ای از اخبار مهم اینترنتی

نت خبر

گزیده ای از اخبار مهم اینترنتی

در این سایت از برخی از خبرهای مهم در زمینه های گوناگون آگاه خواهید شد.

آخرین نظرات

بک لینک ها چه تاثیری بر سئو دارند؟

جمعه, ۴ آبان ۱۴۰۳، ۱۰:۲۱ ق.ظ


بک لینک در واقع لینکی است که از سایت های دیگر دریافت می کنید. اگر این سایت یک سایت معتبر باشد باعث افزایش امتیاز و اعتبار سایت شما می شود و در نهایت در نتایج گوگل بالا می روید.

دو هفته پس از فعال سازی بک لینک ها، بک لینک های دریافتی در بک اند گوگل وبمستر قابل مشاهده خواهند بود و همچنین یک ماه بعد تعداد بک لینک ها در الکسا افزایش می یابد.

انواع بک لینک

بک لینک ها را می توان به دو نوع بک لینک طبقه بندی کرد:

1- بک لینک ها را با دو فالو دنبال کنید (فالو کنید)

2- بک لینک های nofollow

پیوندهای فالو و پیوندهای غیرفالو اغلب در عناوین پیوندهای خارجی معنی دارند.

همه پیوندها اساساً به شرح زیر هستند. یعنی موتورهای جستجو یا ربات ها این لینک را بررسی می کنند و اعتبار صفحه توسط این لینک تغییر می کند. با این حال، اگر پیوند را تغییر دهید تا این ویژگی را دنبال نکنید، ربات در واقع گزارش می دهد که اعتبار شما ارسال نشده است. صفحه را به سایت مورد نظر منتقل کنید.

آیا بک لینک های نوفالو روی سئو تاثیر می گذارند؟

بر اساس گزارش گوگل، بک لینک هایی که بررسی نمی شوند ارزش و اعتباری را از وب سایت ما منتقل نمی کنند، اما بین تعداد لینک های چک شده و چک نشده تعادل ایجاد می کنند این یکی از مهم ترین شرایط الگوریتم پنگوئن برای تعیین ماهیت است. . لینک های خارجی ایجاد کنید بنابراین وجود لینک های دیده نشده احتمال جریمه شدن توسط گوگل را کاهش می دهد.

چگونه می توان کیفیت و قدرت بک لینک هایی را که دریافت می کنم بررسی کرد؟

اگر از یک سایت قوی بک لینک بگیرید، سایت شما در نتایج گوگل بالا می رود. مکانی با هزاران اشتراک گوگل، البته از همه این صفحات بک لینک پیدا خواهید کرد.برای آشنایی بیشتر با خرید بک لینک به سایت دستی بر ایران مراجعه نمایید.

ارزش بک لینک های گوگل را تعیین کنید

بک لینک هایی که از سایت های دیگر به سایت شما ارائه می شود از نظر گوگل ارزش و اعتبار یکسانی نخواهد داشت. گوگل عوامل اصلی برای تعیین ارزش بک لینک ها را در نظر می گیرد:

اختیارات دامنه:

برای شناسایی دامنه مهم ترین فاکتورهایی در نظر گرفته می شود که عبارتند از: سن دامنه، نوع دامنه، تعداد بک لینک های دریافتی، تعداد لینک های خروجی، فعالیت در شبکه های اجتماعی و ... که بسیار بالاست. موثر از دامنه ها، ارزش بک لینک ها و تاثیر آن در شرایط شما بیشتر خواهد بود.

اعتبار صفحه:

اتوریتی صفحه همان اعتبار دامنه است، اما برای صفحه خاصی از آن دامنه محاسبه می شود. دامنه ممکن است دارای اعتبار بالایی باشد، اما صفحه دریافت کننده لینک دارای اعتبار پایینی است.

صفحات با لینک های داخلی قوی از اعتبار بالایی برخوردار هستند.

سطح ارتباط وب سایت شما برای وب سایت های مرتبط:

ارتباط موضوعی بین صفحات لینک شده یکی از مهمترین موارد برای گوگل است. به عنوان مثال، اگر در صنعت هدایا و هدایا فعالیت می کنید، اگر تمام بک لینک های شما از صفحات مربوط به خودرو باشد، ارزش و اعتبار زیادی برای شما ایجاد نمی کند.

تعداد لینک های خارجی:

هر دامنه ای که به شما لینک شده است احتمالاً به سایت های دیگر نیز لینک داده شده است.

بیشتر سایت ها و سایت های رپورتاژ آگهی در این صنعت علاوه بر لینک دادن به سایت شما، به بسیاری از سایت های دیگر لینک می دهند که باعث کاهش کیفیت و اعتبار این نوع هماهنگی ها می شود.

محل بک لینک ها:

قرار دادن بک لینک مهم است. لینک های موجود در محتوای صفحه در مقایسه با لینک های موجود در فوتر و سایدبار ارزش بالایی دارند.

پیوندهایی که در فوتر و نوار کناری قرار می گیرند در تمام صفحات سایت ظاهر می شوند و به آنها پیوندهای گسترده سایت می گویند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۸/۰۴
مدیر سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی