نت خبر

گزیده ای از اخبار مهم اینترنتی

نت خبر

گزیده ای از اخبار مهم اینترنتی

در این سایت از برخی از خبرهای مهم در زمینه های گوناگون آگاه خواهید شد.

آخرین نظرات


اگر از پکیج ایران رادیاتور برای سیستم گرمایشی در منزل استفاده می کنید، در مورد قطعات پکیج ایران رادیاتور چه می دانید؟

به گفته کارشناسان این حوزه، کاربران پکیج بهتر است شناخت کاملی از اجزای پکیج داشته باشند تا در صورت خرابی پکیج بتوانند به درستی آن را بررسی و تعمیر کنند. همچنین اگر قطعات و نحوه کار آنها را بشناسید می توانید تا رسیدن تعمیرکار به امور رسیدگی کنید.

از این رو امروز در وبلاگ آچارباز در مقاله ای به شما قطعات پکیج رادیاتور ایرانی را معرفی می کنیم. «با قطعات پکیج ایران رادیاتور و نحوه عملکرد آن آشنا شوید» پس با ما همراه باشید.

پک رادیاتور ایرانی دارای چه قطعاتی است؟

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، هر یک از ما باید اطلاعات کلی در مورد قطعات ایرانی یونیت رادیاتور داشته باشیم تا بدانیم در صورت خرابی یونیت و نداشتن متخصص در دسترس چه کنیم.

اجزای اجرایی پکیج ایران رادیاتور به شرح زیر است:

کیت جرقه زن پکیج رادیاتور از ایران

یکی از قسمت های پکیج ایرانی رادیاتور که در تمامی پکیج ها موجود است مجموعه شمع ها می باشد. صفحه کیت جرقه زنی برای روشن کردن مشعل استفاده می شود. روش کار کیت جرقه زنی به این صورت است که فرمان احتراق را به گیربکس جرقه زنی منتقل می کند. ترانسفورماتور جرقه زنی ولتاژ احتراق مناسب را به قسمتی به نام الکترود منتقل می کند. الکترود جرقه الکترون ها را دریافت کرده و آنها را به مشعل می اندازد. این باعث ایجاد گرمای لازم برای احتراق گاز می شود و مشعل را مشتعل می کند.

علائم خرابی کیت جرقه زن چیست؟

خرابی کیت احتراق با علائم زیر همراه است:

سرامیک الکترود شکسته است.

نوک الکترود شکسته است.

نشتی در چینی الکترود وجود دارد.

سیم برق حاوی جریان الکتریکی است.

سوکت الکترود آسیب دیده یا شکسته است.
تعمیرات پکیج تهران را به تهران سرویس کاران بسپاید.
در هر یک از این موارد، خرید یک الکترود جدید و تعویض آن ضروری است.

پکیج فن دار ایران رادیاتور

یکی دیگر از قطعات مهم در کیت رادیاتور ایرانی فن است. فن پک دود را از سیستم احتراق خارج کرده و به سوخت بهتر پک کمک می کند. همچنین فن پک از افزایش بیش از حد دما در محفظه احتراق جلوگیری می کند و ایمنی پک را افزایش می دهد و از آتش سوزی و خفگی ناشی از گاز دی اکسید کربن جلوگیری می کند.

پمپ آب پک ایران رادیاتور

قسمت اصلی پکیج ایرانی رادیاتور پمپ آب می باشد. پمپ آب وظیفه هدایت آب گرم تولید شده به داخل پمپ را بر عهده دارد. اگر پمپ آب پک شما آسیب دیده است، بهتر است از یک متخصص مجرب برای تعمیر پک کمک بگیرید.

در یک پکیج مبدل پمپ پکیج فقط در حالت گرمایش روشن می شود و با باز بودن شیر آب گرم پمپ کار نمی کند. با این حال، در یک بسته مبدل دوگانه، پمپ در هر دو حالت برای هدایت و گرم کردن آب در مبدل های اولیه و ثانویه کار می کند.

شیر سه طرفه پکیج ایران رادیاتور

شیر سه طرفه در پکیج دیواری رادیاتور ایرانی وظیفه باز و بسته شدن جریان آب گرم و حرارت در پکیج را بر عهده دارد. یک شیر سه طرفه دارای یک ورودی اصلی و دو خروجی ثانویه است. ورودی اصلی شیر سه طرفه به پمپ و دو خروجی ثانویه به مسیر آب گرم و بخاری متصل می شود.

کویل شیر گاز پک ایران رادیاتور

شیر گاز یکی دیگر از قطعات پکیج ایران رادیاتور می باشد. پکیج کویل شیر گاز برای قطع و وصل و کنترل میزان گاز ورودی به دستگاه استفاده می شود. شیرگاز یکی از مهم ترین قطعات پکیج رادیاتور ایران می باشد، زیرا یک ایراد کوچک در آن منجر به نشت گاز، آتش سوزی و تلفات جانی و مالی می شود.

فیوز محدود پکیج ایران رادیاتور

یکی از قسمت های پکیج رادیاتور ایران که روی داشبورد قرار دارد فیوز لیمیتر است. این بخش وظیفه قطع برق ورودی برد را در برابر هر نوع اتصال کوتاه دارد. این قطعه قابل تعمیر نیست و در صورت خرابی باید توسط تعمیرکار موجود در پکیج تعویض شود.

ماژول شیر گاز پکیج ایران رادیاتور

تعدیل شیر گاز یعنی کوتاه کردن شعله و بالا بردن مداوم آن! وظیفه شیر برقی پکیج گاز تامین و تنظیم جریان گاز به مشعل می باشد. شیر گاز یک قسمت کنترل جریان به نام مدولاتور دارد که با برق 24 ولت تغذیه می شود. این رگولاتور با تغییر جریان الکتریکی ارسالی از پنل، میزان جریان گاز به مشعل را تغییر می دهد.

میله یونی سنسور پکیج رادیاتور ایرانی

میله یونی پروب که الکترود بسته یونی نامیده می شود، یکی دیگر از قطعات پکیج کولر ایران است که به عملکرد صحیح پک بستگی دارد. وظیفه میله یونی سنسور تشخیص شعله بسته است. اگر محور یونی بسته آسیب ببیند، شعله به درستی ایجاد نمی شود و بسته از بین می رود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۶/۲۸
مدیر سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی